عمومیگزارشگر کسب و کار

بهترین اسکراب صورت

اسکراب حاوی عصاره صدرصد طبیعی لیمو و پرتقال است. هدف آن لایه برداری ملایم به همراه خاصیت روشن کنندگی و شفاف کنندگی پوست می باشد.این اسکراب یکی از بهترین اسکراب های دنیاست که ترکیبات آن 100 درصد طبیعی است. با این محصول پوستی صاف، شفاف و روشنی خواهید داشتبرای روشن کردن پوست صورت می‌توان از مواد مختلفی استفاده کرد. یکی از آن‌ها اسکراب های لایه بردار است که با موادی که درون آن قرار دارد می‌تواند لایه به لایه سلول‌های مرده‌ی پوست را جدا کرده تا به مرور رنگ پوست روشن‌تر شود.

اسکراب لایه بردار هاینس (عصاره بادام)، سلول‌های مرده را از سطح پوست زدوده و آلودگی‌ها را از منافذ پوست خارج کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کند. با اسکراب و زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست، کرم ضد چروک، کرم مرطوب کننده یا روشن کننده شما موثرتر از قبل عمل خواهد کرد، زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول‌های پوستی صادر شده و سلول‌های مرده سد راه رسیدن و جذب مواد مغذی به پوست نخواهند بود.

این محصول حاوی دانه های خردشده ی گردو هسته ی زرد آلو هسته ی هلو بادام و روغن های گیاهی رزماری آفتابگردان و گل ختمی میباشد که پس از ماساژ پوست سلول های مرده , جوش و لک را از بین میبرد تا جایی که تصور می‌کنید یک لایه از پوستتان که زبر بوده برداشته شده و پوستی لطیف جای آن را گرفته است و شادابی و طراوت را به ارمغان می‌آورد. استفاده ی منظم این محصول باعث جوان سازی و از بین رفتن چین و چروک میشود. اسکراب گردو ی bk حاوی موادی است که آلودگی های محیطی روزمره را از بین میبرد. هنگام ماساژ دادن, پوست شروع به جذب مواد مغذی مورد نیاز کرده و شروع به ساخت بافت جدید میکند.

اسکراب بدن با رایحه نارنگی ایوروشه پوست بدن را لایه برداری کرده و سلول های مرده را از سطح پوست جدا می کند. ترکیباتی که در فرمولاسیون این اسکراب استفاده شده است پوست بدن را تغذیه می کند. اسکراب بدن ماندارین پوست بدن را نرم و ابریشمی می کند. بعد از استفاده از این محصول پوست شاداب و سرحال می شود. اسکراب های بدن ایوروشه پوست بدن را روشن می کنند. با استفاده مداوم از این اسکراب ها لک های پوستی که در اثر جراحت و یا قرار گرفتن در معرض افتاب ایجاد شده اند، به مرور کم رنگ شده و سپس ناپدید می شوند.

The best face scrub

کرم لایه بردار شون با استفاده از لایه بردار طبیعی پوست گردو به آرامی باعث زدودن سلول­های مرده­ سطح پوست شده و با تغذیه­ پوست توسط شی باتر و آبرسانی آن توسط هیالورونیک اسید، موجب لطافت و شادابی و درخشان شدن پوست می گردد.لایه‌برداری کردن برای حذف سلول‌های مرده پوست، بسیار مهم است، چرا که بستر پوست را برای جذب سرم‌ها و کرم‌های مغذی آماده می‌کند. اگر پوست حساسی دارید از اسکراب‌های شیمیایی (حاوی گلیکولیک اسید) استفاده کنید. اگر پوست شما چرب است می‌توانید تا ۲ بار در هفته اسکراب کنید.

این محصول برای برطرف کردن تیرگی های پوست حتی نواحی چین دار بدن مانند زیر بغل ، کشاله ران ، زیر سینه ها ، زانو ، آرنج و نواحی حساس است. این محصول مناسب انواع پوست می باشد ولی بهترین حالت برای افراد دارای چربی پوست نسبتا بالا می باشد .این ماسک اسکراب صورت و بدن لاکچری کوین بهترین لایه بردار و آب رسان صورت همراه با فرمول جدید برای از بین بردن کلیه دانه های سر سیاه وانواع لک وجوش های صورت میباشد وهمچنین پوست صورت را کاملا سفید وشفاف می کند.

این اسکراب سطح پوست را صاف و به آن جلا می بخشد و چین و چروک را به طور شگفت انگیزی از بین می برد .منافذ را عمیقا تمیز می کند، بازسازی سلولی پوست را بهبود می بخشد، پوست به طور قابل توجهی نرمتر و ملایم تر می شود. به لطف ذرات منحصر به فرد به کار رفته در این محصول ،روند تصویه پوست به صورت ملایم انجام می شود. پوست را صاف و روشن تر می کند . سطح پوست را صاف می کند .

اسکراب چیست؟

اسکراب یکی از می باشد که با لایه برداری سطحی پوست موجب رفع سلول های مرده، باز شدن منافذ پوست و کاهش آکنه های زیر پوستی می شود. امروزه اسکراب های صورت یک نوع لایه برداری هستند که از دانه سیلیکونی کوچک و عناصر خرد شده گیاهی تشکیل شده اند که این محصولات فرمولاسیون طبیعی داشته و ارگانیک هستند.

فواید استفاده از اسکراب صورت

  • بهبود رنگ و بافت پوست
  • باز شدن منافذ پوست
  • رفع یا کاهش جای جوش، لک یا زخم
  • کمک به جذب سریع محصولات مراقبت پوستی مانند ، ، سرم های پوستی و …
  • کاهش علائم پیری

بهترین مارک اسکراب چیست؟

بهترین مارک اسکراب صورت محصولی است که با توجه به نوع و نیاز پوست خریداری شود. برای مثال اگر پوستتان چرب است باید از اسکرابی استفاده کنید چربی پوست را کنترل کند. همچنین بهترین اسکراب برای پوست خشک باید حاوی ترکیباتی باشد که علاوه بر لایه برداری رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و موجب التهاب پوست نشود.

نکته:برای خرید لوازم ارایشی و سایه چشم لاکچری کوین میتوانید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و هر سوالی داشتید از کارشناسان ما بپرسید.

هر آنچیز که باید در مورد رژگونه های لاکچری کوین باید بدانیم

  • رزگونه های لاکچری COIN حاوی کلاژن و ویتامین E می باشد.
  • این محصول آرایشی کوین اصل با شکل نرم و مخملی خود حالتی بسیار زنده و سالم به پوست می دهد.
  • فرمولاسیون رژگونه لاکچری کوین 415 به گونه ای است که رطوبت پوست را حفظ می کند.
 مواد تشکیل دهنده رژگونه لاکچری کوین 415 چیست؟
  • مواد رژگونه لاکچری کوین بیز شامل موارد زیر  است:
  • روغن لانولین، روغن کالامین، نشاسته فرآوری شده،
  • زینک اکساید، کائولین، تیتانیوم اکساید، عصاره آلوئه ورا،
  • رنگهای مجاز آرایشی – بهداشتی، ویتامین E، متیل پارابن

محصولات لاکچری کوین ساخت کجاست؟

مواد اولیه این برندخارجی الاصل، کره ای و فرانسوی می باشد.که با توجه به تحریم های موجود این محصول در منطقه صنعتی جلفا تحت لیسانس لاکچری کوین فرانسه در شمال غربی کشور تولید می شوند.

جمع بندی

داشتن یک روتین پوستی منظم نقش مهمی در سلامت و شادابی پوست دارد یکی از محصولات مراقبت از پوست که در انواع روتین پوستی مهم و ضروری است، اسکراب می باشد. این محصول با لایه برداری ملایم موجب پاکسازی، ازبین رفتن سلول های مرده، آبرسانی، نرمی و درخشانی پوست می شود. استفاده از یک اسکراب صورت باکیفیت باعث افزایش تاثیر دیگر محصولات پوستی می شود.

دکمه بازگشت به بالا