عمومی

بهره‌برداری از واحدهای مسکن آنلاین اردبیل تا پایان تیرماه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، بهترین نامجو در جلسه شورای مسکن استان اردبیل ، 9000 نفر ثبت نام کرده و به طرح ملی مسکن در هر شهرستان در استان معرفی و ارائه شده اند ؛ 530 واحد ثبت نام در مرحله اول این طرح تصویب شد.

وی اضافه کرد: در مرحله اول 120 از 530 واحد پذیرفته شده مدارک موردنیاز را تهیه و پرونده را تکمیل می کنند و 250 نفر دیگر نیز پیش بینی می شود در این مرحله شرکت کنند.

استاندار اردبیل از نظارت بر 8 هزار و 400 ثبت نام کننده در فاز 2 خبر داد و افراد واجد شرایط پرونده را به درخواست اداره راه و شهرسازی در فاز 2 تکمیل می کنند.

بهنامجو اظهار داشت: در یک بازه زمانی کوتاه تعداد 1000 سکونتگاه جدید وجود دارد و احد زامین در نیایش ، الهییه ، وحدت اردبیل و سکونتگاه های موجود ، قبلاً 500 واحد تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه برای 3500 نسل دیگر یک شهر جدید ساخته می شود ، اظهار داشت: همه مدیران برای همکاری در زمینه ایجاد زیرساخت ها برای این شهرها به همکاری لازم دارند.

اردبیل ادامه داد: کمیته مدیریت برنامه اقدام ملی مسکن در شهرهایی با جمعیت 100000 نفر یا بیشتر ، جمعیتی از راه و شهرسازی است و در شهرهای کوچک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجود دارد.

بهنام جو خاطرنشان کرد: براساس آمار راه و شهرسازی ، در دوره مستاجر 95 ساله 66 هزار و 273 خانوار در ایالت وجود داشته است.

رئیس کمیته برنامه کم اهمیت دولت افزود: تعاونی هایی که قادر به ساخت پروژه های بزرگ مسکن ملی هستند باید توسط مدیر همکاری و کار رفاه اجتماعی ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: “بنا به گفته مدیرعامل شهر و نقشه شهر در جاده ، پرونده مسکن آنلاین تا پایان تیرماه بسته می شود.”

فرماندار اردبیل اظهار داشت: از 41 هزار و 378 واحد مسکن آنلاین به استثنای 296 واحد مرتبط با وزیر تعاون ، آنها برای انتقال آماده هستند و تا پایان تیرماه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: دبیرخانه تعاون طبق برنامه باید 296 واحد پراکنده در شهرهای محلی اختصاص دهد.

دکمه بازگشت به بالا