اجتماع

بهره برداری از ۲۹۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه گردشگری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی اصغر مونسان دوشنبه شب در مراسم افتتاح کاخ موزه خسروآباد سنندج گفت: علی رغم همه فراز و نشیب هایی که دشمنان به کشور ما وارد کرده اند ، ما به تاریخ خود افتخار خواهیم کرد.

وی افزود: “ما 7000 سال تاریخ تمدن داریم و این نشانه قدمت ایران است.”

وزیر گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی با اشاره به اینکه بخش فرهنگی همیشه مورد ظلم و ستم قرار گرفته است ، گفت: “در دولت دوازدهم تحریم های ظالمانه ای علیه کشور ما اعمال شد که بیشترین فشار را به مردم وارد کرد و دولت ناگزیر امرار معاش را در اولویت قرار داد. ” کاهش علاقه به حوزه فرهنگ.

مونسانتو یک اثر داستانی است گر این تاریخ و هویت کشور است. “در حقیقت ، ما مسئول این آثار تاریخی هستیم زیرا تمام بناهایی که بخشی از تاریخ کشور بوده اند تخریب شده اند و ما باید آنها را به عنوان یادگارهای آینده نگه داریم ، بنابراین از بناهای تاریخی کشور در وزارت استفاده کنید. ام.

وی افزود: مشارکت و سرمایه افراد درگیر در طرح وزارت کشور فضا را به فضای گردشگری تبدیل کرده و از ظرفیت مسکن محلی می توان به عنوان فضای گردشگری استفاده کرد و اشتغال زایی کرد.

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت: “این باعث حفظ آثار تاریخی و ایجاد مشاغل گردشگری خواهد شد.”

مونسون افزود: “طبیعت گردی یکی از مهمترین بخشهای گردشگری است و خوشبختانه با کمک مردم ایجاد شده است.”

وی خاطرنشان کرد: 290 میلیارد تومان طرح گردشگری در دولت دوازدهم در حال اجرا است. علاوه بر این ، 461 هتل ، 460،000 تخت افتتاح و 2200 مورد به اکوتوریسم اضافه شده است.

به گفته وزیر میراث فرهنگی جهانگردی و صنایع دستی ، بیش از 90 بخش در بخش هنرهای محلی احیا شده است و پروژه های جدید بسته بندی و ایجاد بازارهای جدید اقدامات موثر دیگر در این زمینه است.

مونسون همچنین خاطر نشان کرد: کولبر برای اشتغال پایدار ، آنها می توانند در جهانگردی و بوم گردی کار کنند و ما بنیادی برای آنها فراهم می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا