اقتصادی

بهره برداری از ۵۸۱۱ پروژه روستایی در دهه فجر ۹۹

گزارشگر یک / مرکزی معاون امور روستایی شهرداری گفت: امسال پروژه های فجر 5811 با اعتباری بالغ بر 1167 میلیارد تومان طی 10 سال در روستاهای سراسر کشور به بهره برداری می رسد.

علی قربانی امروز پنجشنبه ، نوزدهم فوریه ، در حاشیه بازدید و آغاز چندین پروژه عمرانی و اقتصادی در ساوه و زرندیه به خبرنگاران گفت. “این پروژه در مناطق بهسازی ، مانند جاده ها ، پارک های روستایی ، چمن مصنوعی ، آتش نشانی و غیره ساخته شده است.”

وی درباره برنامه سازمان ملی روستایی برای بهبود ساختار سازمانی مناطق روستایی گفت: حدود دو ماه پیش ، ساختار سازمانی مناطق روستایی به تمام شاخه های کشور ابلاغ شد و در مناطق روستایی استانداردهای سازمانی و ساختارهای سازمانی وجود دارد. این اولین بار در 22 سال گذشته است.

او بیان کرد: “طبق این ساختار ، 11 پست ، 11 پست ، 3 و 4 ، 9 پست و 5 و 6 پست برای دهکده های ردیف 1 و 2 تعریف شده است ، و دستورالعمل های استخدام نیروی کار روستا در هفته آینده این موقعیت را در اختیار خواهد گرفت. و رشته تحصیلی فرد برای حفظ این موقعیت هفته آینده اعلام می شود.

مقتول طبق ماده 76 قانون مجلس توسط دیار به مدت چهار سال توسط دیار انتخاب شد و انتخاب مجدد وی بلامانع بود و افزود: گوزن یک مدیر است و مدیران نمی توانند مستقیماً استخدام شوند. در حقیقت ، دیری یک پست نیست ، بلکه یک مکان است.

وی گفت: “برای اینکه یک قدم به بحث امنیت شغلی روستاییان نزدیک شویم ، ما در آیین نامه استخدام روستاییان دولت تجدید نظر کرده و مفاد را به لایحه اصلاح شده اضافه خواهیم کرد ، و اگر کسی دهیار باشد کابینه دولت آزمایش خواهد شد موقعیت به هر دلیلی. تأیید شده است تا زمینه های اشتغال شما در موقعیت هایی را که بدون آن تعریف کرده ایم استخدام شود.

مقتول اظهار داشت: در روند اخراج روستاییان ، ما در تلاشیم تا با انتقال دستورالعمل هایی که در روند اخراج روستاییان داریم ، از اخراج این افراد به دلایل و ترجیحات شخصی جلوگیری کنیم و امور را مطابق رویه ها و قوانین قانونی انجام دهیم.

قربانی گفت ، “ما این موارد را از طریق کنگره و دولت پیگیری خواهیم کرد ، و علی رغم اقدامات در این زمینه ، می توانیم به محض تحقق این امر ، گام های محکمی برای تأمین امنیت شغلی برای روستاییان برداریم. مقررات استخدام دهیاری سوابق دهیاری است سوابق دولت در نظر گرفته می شود ، و دهیارها با سالها تجربه دهیاری سابقه شغلی را بر اساس تعداد سالی که در دستگاه کار می کنند دارند.

وی گفت: مشکل بیمه ساکنان روستا نیز برطرف شد. در روند تجدید نظر در آیین نامه های اداری ، روش انتخاب روستاییان مورد تجدید نظر قرار گرفت و به عنوان مثال تلاش شد روستاها از روستاهای کوچک به یک روستا تقسیم شود. می توانید به آنها حقوق تمام وقت پرداخت کنید.

قربانی گفت: “این شهر یک شرکت نوپا است و یک دولت محلی در نظر گرفته می شود ، شورا یک شورای محلی است و هر دو نقش مهمی در توسعه دارند.” در مواد 6 ، 7 ، 100 و 107 قانون اساسی ، دولت به افکار عمومی و مردم متکی است و به جز مسائل سیاسی ، امنیتی و دفاع ملی ، بقیه کشور برای بهبود اقتصادی و اجتماعی خود در اختیار مردم قرار می گیرد. من آن را ترک کردم.

“ما در حال تلاش برای جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی در بحث برکناری شهردار هستیم ، و در مورد کنگره ، با قرار دادن یک ردیف در قانون بودجه ، کنگره نقش غیر قابل تعویض در توسعه منطقه به عنوان یک آژانس برنامه ریزی ، قانونگذار و سیاستگذار. “و تا زمانی که تلاش می کنید هزینه های پرداخت شده به اعضای کنگره در بودجه سالانه منعکس شود و نباید به آنها وابسته باشد ، نباید استقلال کنگره را به خطر بیندازید. آژانسها

قربانی همچنین اظهار داشت: طبق ماده 23 قانون جرایم رانندگی ، 60 درصد اعتبارات دریافتی از شهرداری ها طبق دستورالعمل های ابلاغ شده به فرماندار به روستاها و شهرداری ها تعلق می گیرد و دوربین مدار بسته را می توان در همان مکان خریداری کرد. برای جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت ، دوربین ها در شهرها نصب و نصب می شوند.

به گزارش گزارشگر یک ، هشت پروژه صنعتی و خدماتی در سفر معاون وزیر زراعت شهرداری به ساوه و زرندیه به بهره برداری رسید.

در این سفر ، فاز اول شرکت باوند پیاتاب واقع در منطقه اقتصادی کاوه ساوه ، تولید کننده لامپ LED با سرمایه گذاری اولیه 20 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 60 نفر آغاز شد.

بهسازی مسیر آسفالته در روستای سیلیارد که 3 هزار متر مربع با هزینه 380 میلیون تومان است ، زمین چمن مصنوعی در روستای جلال آباد با هزینه 380 میلیون تومان و به ارزش 1.07 میلیارد تومان .بهسازی کف پیاده رو . پروژه بهسازی پیاده رو 6500 متر مربع در شهرک یل آباد یکی دیگر از پروژه هایی بود که با حضور وزیر امور روستایی سازمان شهرداری با هزینه 4000 متر مربع به طول 450 میلیون تومان آغاز شد. مشکلات روستایی

افتتاح چمن مصنوعی در روستای صدرآباد واقع در شهرستان زرندیه با مساحت 800 مترمربع و هزینه 380 میلیون تومان ، زیرسازی و آسفالت روستای صدرآباد به طول 5000 مترمربع در هزینه 730 میلیون 4000 متر مربع در مناطق روستایی و همچنین تومان همراه با زیرسازی و آسفالت نوسازی 4000 متر مربع ، تومان 450 میلیون تومان در اعتبارات روستایی و زمین چمن مصنوعی مرمت شده در روستای ورده با مساحت و هزینه 800 هزینه خواهد شد. مترمربع بیش از 380 میلیون تومان با کمک خیرین روستایی در شورای اسلامی روستای ورده شرکت کردند و امروز وی با حضور وزیر امور دهیاری شهرداری و سازمان امور روستایی در شهر ورده محل رشد خود حضور یافت.

انتهای پیام

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا