بین الملل

به تلاش برای بی اثر کردن و لغو تحریم های ظالمانه ادامه می دهیم

در پیامی خطاب به مردم ایران؛

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در پیامی خطاب به مردم ایران، به تشریح سفر نیویورک و دیدارهای انجام شده پرداخت و از تلاش بی وقفه برای برچیدن تحریم های ظالمانه سخن گفت.

به گزارش سرویس جهان خبرگزاری آنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که به منظور شرکت در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در پیامی که در فضای مجازی منتشر شده، گزارشی از این سفر و دیدارهای انجام شده است. ارائه داد.

وی در این باره نوشت: به مردم بزرگ ایران که پشتوانه اقتدار کشور و دریپلماسمدم ان. ما به تلاش های قوی خود هم برای بی اثر تحریم ها و هم برای تحریم های هم در طییه.

وزیر خارجه ایران افزود: همزمان با آغاز به کار هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به همراه رئیس جمهور محترم و همکاران در وزارت امور خارجه به نیویورک سفر کردم.

در این سفر چند روزه که در بخش اول آن جناب آقای دکتر رئیسی حضور فعال، پزشک و پرکار، اینجانب در ادامه علاوه بر حضور در نشست ها و جلسات رسمی با 42 همتا و مقام عالی رتبه از کشورهای مختلف و از جمله دبیرکل و سایر مقامات ارشد سازمان. دیدار و گفتگو با ملت در رسانه‌ها منتشر شده است.

در تمام این دیدارها و جلسات بررسی توافق‌های جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها و مجامع بین الملی، سعی کردم در این دیدار که با شرایط منطقه و جهان، تحلیل عملکردی خارج از جو رسانه‌ای مرسوم داشته باشم، به طرف‌های گفتگو منتقل شده‌ام.

در اکثر این دیدارها در خصوص روند رفع تحریم‌ها رایزنی کردم و موضع منطقی جمهوری اسلامی ایران را که خواهان توافق خوب، قوی و پایدار هستیم، اما به شرط انتفاع اقتصادی از توافق، تبیین کردم.

امیر عبداللهیان ادامه داد: در دیدار با مقامات کشور‌های مختلف از نقش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و ​​جایگاه مهم ایران به عنوان جزیره‌ای در منطقه‌ای متلاطم یاد می‌کنند. همان ثبات و قدرت است که باعث می‌شود دشمنان به هر بهانه‌ای بخواهند مانع پیشرفت یونا شرفت یو اما همین ثبات قدرت است که باعث می‌شود دشمنان بهانه‌ای را ایجاد کند. به مردم بزرگ ایران که پشتوانه اقتدار کشور و دیپلماسی پویا صمیمی درود میفرس میفر هستند. ما به تلاش‌های قوی خود هم برای بی اثر تحریم‌ها و هم برای لغو تحریم‌های میرهای ضییه.

ایالان پیش ت اکی ه: گف هاو رایز

وی در این باره افزوده بود: اینکه ما در نیویورک هستیم، را برای طرفهای کیی کیا.

دستگاه اسی ایران نیز مشخص کرده است که آمریکایی‌ها حتی در این روزها به ما اعلام کرده‌اند که دارای دیپلم و حسن نیت باید برای رسیدن به توافق هستیم و ما به آن‌ها گفته‌ایم که با واقع بینی اراده و حسن نیت خود را نشان دهیم. و (اثبات) کنید تا بتوانید به نقطه توافق برسیم.

دکمه بازگشت به بالا