حوادث و رویداد

به دلایل امنیتی ۱۵۰۰ نفر در زنجان دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز:

سردار رحیم جهانبخش امشب به مناسبت گرامیداشت هفته پلیس در جمع خبرنگاران گفت: “طی هفت ماه گذشته ، ما شلوغ ترین و شلوغ ترین زمان ها را در ایالات متحده و ایالت داشته ایم و از اولین روزهای مبارزه با ویروس کرونا ، پلیس در حال خدمت به مدافعان بهداشت است.” وی علاوه بر مأموریت های معمول و مداوم ، مانند ارائه خدمات اجرای قانون متناسب با فضا ، در زمینه بهداشت نیز فعالیت داشته است.

وی افزود كه همكاران پلیس به همراه مدافعان بهداشت تلاش های خود را دوچندان كرده اند. “به جای کمک به جامعه ، برخی از افراد اکنون ایجاد جو و تحریک در جوامعی می دانند که پلیس آنها را قدرتمند و باهوش تشخیص داده است. و در مورد آنها است که ما تا حدودی توانایی خود را در کنترل و جلوگیری از شایعات داریم.

جانزان ، رئیس پلیس ، با اشاره به تلاش چندین گروه برای کمک به پلیس گفت: “متشکرم. محدودیت ها به خوبی مورد بحث قرار گرفت و گروه های مختلفی از جمله بسیج شجاع و سازمان های مردم نهاد توسط پلیس کمک می شدند.”

وی به محور دیگری از فعالیت پلیس اشاره و روشن کرد. برخی این فرصت را با دردسر می بینند ، ماهی را در گلی که در بحث مواد بهداشتی اتفاق افتاده صید می کنند و برخی دیگر از محصولات بهداشتی انبار می کنند ، آنها را قاچاق و ذخیره می کنند اما این نتیجه تلاش است. پلیس 3 میلیون محصول بهداشتی را کشف کرد.

سردار جهانبخش گفت که وی برای کاهش عوارض جانبی ویروس در زمینه محدودیت تلاش کرده است. پلیس دستگیر شد.

وی درباره مسئله مواد مخدر گفت: “امسال بیش از 1200 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد ، باندهای مختلف شناسایی و بیش از 300 نفر دستگیر شدند. در نتیجه ، اوضاع فضا در اوایل نیمه دوم سال انجام شد.” این صلح و امنیت را همراهی می کند.

رئیس پلیس منطقه زنجان افزود: “تاکنون بیش از 330،000 تماس با سیستم پلیس برقرار شده است که از این تعداد 120،000 نفر در حال کار هستند و تیم های عملیاتی را اعزام کرده اند.”

وی با اشاره به شعار “با هم برای امنیت و سلامت” گفت: “برای ایجاد سلامتی نیاز به تلاش همگانی است و باید اقدام شود.” امیدوارم این شعار با همکاری مردم محقق شود.

سردار جهانبخش در مورد امنیت اقتصادی گفت: “در حالی که از جنگ اقتصادی دشمن شعار می دهند ، دولت هدف آنها است ، اما مردم کم درآمد بیشترین آسیب را دیدند و پلیس به دستور مقام معظم رهبری توانست این کار را انجام دهد.” پلیس امنیت اقتصادی برقرار می کند.

وی گفت: “به دلیل مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد ، افسران پلیس تلاش های امنیتی اقتصادی انجام داده اند و به حوزه ورودی دام نیز وارد شده اند.” نظارت بر واردات و جلوگیری از قاچاق به مکان های غیرمجاز یکی از تعهدات ما است و از آنجا که واحد پول کشور باید روی کالای اساسی متمرکز شود ، ما با حمایت استاندار در حوزه ورودی کار می کنیم.

یک مقام مسئول درباره سلامت خانواده در فضای مجازی گفت: “فضای مجازی یک واقعیت در سطح جامعه است و این فضا به یک فضای واقعی تبدیل شده و در نتیجه توسعه امنیت پیچیده و ضروری شده است.”

وی به چالش “مومو” اشاره و تأکید کرد. وی تأکید کرد: “ما از خانواده ها می خواهیم که به فعالیت های فرزندان خود در فضای مجازی توجه ویژه داشته باشند و اینکه یادگیری الکترونیکی به دلیل عدم آگاهی خانواده ها از آن تبدیل شده است.” بحث در مورد چالش Momo پشت صحنه نیست و تهدید واقعی نیست ، بنابراین خانواده ها باید مطالعه کنند تا اطمینان حاصل کنند که فرزندانشان از نظر روانی درگیر نیستند.

دکمه بازگشت به بالا