عمومی

بودجه امسال خوزستان به ۵۰۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عبدالله ایزدپناه در کنفرانس مطبوعاتی مجلس نمایندگان خوزستان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اهواز گفت: به دولت بنابراین نوع بیان و نظرات هر دو مشترک است.

نمایندگان مردم ایذه و باغملک در شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس قانونگذار و ناظر هستند ، افزود: “حوزه انتخابیه من از 750 شهر با جغرافیای گسترده یکی از فقیرترین حوزه های انتخابیه در آمریکا است.”

وی در ادامه گفت: بیمارستان باغملک سالها متروک شده بود و با پیگیری های فراوان فعالیت می کرد و تعداد تخت ها از 96 به بیش از 140 تخت افزایش یافت. ما همچنین به برخی از مشکلات پزشکی ایذه پرداختیم.

ایزدپناه تأکید کرد: در منطقه جاده ، جاده چهار خطه جاده اهواز – هفتکل – باغملک – ایذه یکی از مشکلات اصلی حوزه انتخابیه من است و فقط به یک پروژه راه 123 میلیارد اعتبار اختصاص یافته است.

نمایندگان مردم ایذه و باغملک در شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یک مشکل بزرگ در بخش آب وجود دارد ، افزود: اکثر روستاهای خوزستان کمبود آب دارند و با اقدام خوب در چند ماه آینده به نتایج مطلوب خواهیم رسید.

وی گفت: بودجه استان خوزستان در سال جاری از 300 میلیارد تومان به 500 میلیارد تومان افزایش یافته است ، كاهش تبعیض ، حمایت از معیشت ، رفع محرومیت و شفافیت و حمایت از سلامت و خانواده ها از ارکان اصلی بودجه خوزستان است. وظیفه. وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا