اقتصادی

بورس کالا به محلی برای رانت و فساد تبدیل شده است

گزارشگر یک / مرکزی نمایندگان ملی شورای اسلامی شهر اراک ، کمیجان و خنداب گفتند: مبادله کالا که باید محلی باشد که بتواند نیازهای واحد صنعتی را برآورده کند ، به مکانی برای اجاره و فساد تبدیل شده است.

از دکتر علی اکبر کریمی در یکصد و شصت و نهمین جلسه ستاد مدیریت و مدیریت اقتصادی مقاومت مرکزی با حضور یکی از اعضای کمیته معدن صنعتی شورای اسلامی و صادقی نیاراکی ، معاون وزیر صنعت صمت نام برد. صنایتی توسط ساوه ، زرندیه ، اراک و فراهان مورد بازدید قرار گرفته است و تمام مسائل و موضوعات مطرح شده در جلسه کمیته را با جزئیات بیان می کند.

وی اظهار داشت: در این سفر مسائل موجود در زمینه تهیه مواد اولیه پتروشیمی و فولاد مطرح شد که بیشتر آنها به بورس کالا برمی گردد. در واقع بورس کالا به مکانی برای اجاره و فساد در کشور تبدیل شده است.

کریمی به موارد دیگری در صنعت منطقه ماکاجی از جمله منابع مالی ، سرمایه در گردش ، مالیات و جرایم تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: “با تأیید سه مدیر شعبه ، می توانیم جرایم تأمین اجتماعی را ببخشیم و اصل بدهی را به مدت یک سال تسویه کنیم.” جریمه های کل و اصل بدهی برای اقساط سه ساله ، 50٪ جریمه معاف است.

در این جلسه ، نمایندگان شورای اسلامی محلات و دهلی ژان با اشاره به پیگیری طرح برنامه ریزی صنعتی استان گفتند: کمیته صادقانه پرونده ها و مشکلات را در زمینه های خودرو و پتروشیمی ردیابی می کند و قصد دارد پیگیری کند. بودن.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی افزود: هر مسئله ای که در این سفر در تهران مطرح شود منجر به حضور مسئولان خواهد شد.

به گزارش گزارشگر یک ، در این نشست ، نمایندگان مردم ساوه و زرندیه شورای اسلامی با بیان اینکه این سفر برای بررسی و حل مشکل انجام شده است ، گفتند: “قطعاً هدف این نیست که در امور اداری دخالت کنیم ، بلکه باید مشکل را بشنویم. بهترین تصمیم برای تصمیم گیری

حجت الاسلام محمد سبزی با تأکید بر توجه به اخراج نیروی انسانی و برخی از افراد در ماکاجی و موضوعات موجود در این زمینه افزود: “ساوه و زرندیه از خارج افراد را از شهرهای صنعتی و کشاورزی و سایر استان ها می دانند.” آی تی. آنها برای کار به این مناطق سرازیر می شوند و این چالش های خاص خود را دارد.

وی درباره کمبود آب در جاران دیزی افزود: “از آنجا که این شهر به تهران نزدیک است ، سرمایه گذاران به دیگو بزرگ رشد می کنند ، اما ما با کمبود آب روبرو هستیم و باید در مورد این شهر اقدام کنیم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا