بیانیه مشترک گروه های دام و طیور درمورد موضوعات جاری

طبق اعلام اتحادیه های صنفی مشغول واردات ، تولید و توزیع صنعت دام و طیور ، شیوع تاج ویروس ، کاهش 40 درصدی مصرف دام ، کاهش بی سابقه قیمت مرغ ، کاهش در روغن خام و مصرف لبنیات و اقدامات مؤثر برای نظارت و پشتیبانی از عدم موفقیت دام ها و تولید کنندگان صنعت طیور متحمل خسارات مالی و اعتباری شدند.

به گزارش گزارشگر یک ، در بیانیه مشترک سازمان صنعت دام و طیور ایران آمده است: “اهمیت در نظر گرفتن مشکلات فزاینده صنعت دام و طیور و توجه ویژه و حمایت از این بخش استراتژیک و مهم صنعت ملی.” ارزش ایران در شرایط بحرانی به دلیل تقارن نامتقارن اپیدمی ویروس تاج و تهدید ثابت شیطان بزرگ به منظور تأمین امنیت غذایی مردم و بررسی دقیق آخرین وضعیت ، بحران بحران و هماهنگی فوری با نمایندگان ذیربط صنفی حرفه ای مربوطه برای جلوگیری ، کنترل و مدیریت بحران بخش هایی از صنعت ملی مواد غذایی برگزار شده است.

شرکت کنندگان موافقت کردند که این بیانیه اتحادیه را بیان کنند که منعکس کننده جدایی ، تضمین منافع ملی و اولویت های سرمایه ، تضمین امنیت غذایی برای مردم ایران ، حفظ فرصت های شغلی برای کودکان و تأکید بر فقدان ترجیحات سیاسی و جمعی است. . آنها ابراز نگرانی از آشفتگی مداوم در بازار کردند. وقتی همه فعالان صنایع غذایی و صنعت و مدیران میهن پرست بیش از هر زمان دیگری و دلسوز و با تکیه بر ذات مقدسات الهی و تکیه بر سلاح های عزم ، تدبیر ، انسجام و اجماع ملی باشند ، دولت بزرگ و افتخارآمیز ایران از این گذر عبور خواهد کرد. انتظار می رود که باشد. و گردن سخت و سخت باعث کمترین آسیب به کودکان و آب است.

تأیید شده:

1- گسترش اپیدمی کوراو ویروس و به تبع آن کاهش 40 درصدی در مصرف دام ، کاهش جوجه ریزی و افت بی سابقه قیمت مرغ های تمام وقت ، کاهش شدید قیمت مرغ ، فرآورده های خام و لبنیات و گوشت گاو ، در حالی که آژانس های مربوطه و آژانس های پشتیبانی و نظارتی بدون راه حل های مناسب و اقدام مؤثر و به موقع ، تولید کنندگان در صنعت دام و سایر صنایع مرتبط با خسارات مالی و اعتباری متحمل شدند. به منظور جلوگیری از تعمیق بحران موجود در حد امکان و خارج شدن هرچه سریعتر ، موارد صحیح زیر را صمیمانه ارائه می دهیم.

1-1.1 تخصیص فوری منابع مالی لازم در قالب نرخ بهره پایین و تسهیلات در دسترس (از منابع صندوق توسعه ملی) و بازپرداخت وام برای تأمین برخی از خسارات ناشی از بیماری انسداد قلبی.

از آنجا که تولید مازاد 2-1 وجود دارد و قیمت کالاهای پروتئینی ، به ویژه مرغ به شدت کاهش می یابد ، باید اقدامات لازم صورت گیرد تا سازمانها و دستگاههای دولتی مسئول مازاد محصولات پروتئینی را جمع آوری کرده و روشها و علل فعلی را تصحیح کنند. صادرات مداوم و دائم مواد پروتئینی را بدون تحمیل تعهدات صادراتی فراهم می کند.

3-1- تولیدکنندگان محصولات پروتئینی باید برای اطمینان از ادامه تولید محصولات اساسی کشور از طریق تصفیه محصول از طریق ورودی های لازم (ذرت ، جو و وعده های غذایی) از طریق شرکت های پشتیبانی دام ادامه دهند. در آینده نزدیک از کاهش شدید ، فکر برانگیز خودداری کنید.

2- علیرغم انباشت و انباشت بیش از 2.5 میلیون تن از ورود دام در ورود به ورودی از اوایل فوریه 2009 ، ادارات دولتی وابسته ، ادارات ، علیرغم کمبود شدید ورودی بازار و تقاضای فوری تولیدکنندگان پروتئین در سراسر کشور ، عدم هماهنگی بین تنظیم کننده ها و سیستم بانکی کشور باعث سردرگمی جدی در عرضه و واریز ارز مورد نیاز در این بخش شده و منجر به محدودیت دسترسی بی سابقه و تقاضا شده است. پیش زمینه یک بحران دوره ای در عرضه فوری بازار تولید کنندگان و تولید کنندگان و عرضه محصولات پروتئینی باعث شده است که ادامه این وضعیت منجر به کاهش شدید تولید طی ماه های آینده شود.

در اوایل سال جاری ، سخنان امید بخش رئیس جمهور ایران و معاون مدیرعامل وی در مورد حل مسئله تهیه ارز برای رسوبات ، متأسفانه تاکنون هیچ تأثیر واقعی و موثری نداشته است.

برای رفع بحران کنونی ، ورودی های لازم را برای صنعت دام و طیور کشور فراهم می کند ، بازار را تنظیم می کند ، از آسیب و فساد نهاده های ورودی به بنادر جلوگیری می کند و اعتبار بین المللی واردکنندگان ورودی را به عنوان سرمایه حفظ می کند. کشورها در زمینه روابط تجاری بین المللی توصیه می شوند.

ظرف 1-2 تا 48 ساعت (تا اول مه 2015) ، بانک مرکزی حداکثر ظرف مدت 2 ماه ارز مورد نیاز محموله های وارد شده فوق را واریز می کند و نرخ ارز را برخلاف گمرک تضمین می کند ، در حالی که گمرک رسوب پیش فرض بندر ملی خواهد بود. محاسبه بحران فعلی ، بحران فعلی ، کمبود فوری موسسات و تورم بیش از حد در روز آزادی ، بر عهده بانک است.

2-2- ظرفیت تولید صنعت دام و طیور و امکان تأمین منابع ارزی مورد نیاز ورودی های وارداتی ، جلوگیری از کمبودها و بحران های پرخطر و ایجاد ذخایر کافی برای تولید ملی ، صنعت ملی دام و طیور در سال 1999 باید در سالها ارائه شود و مراحل پرداخت منظم و مداوم با توجه به نیازهای ماهانه کشور باید به اصناف و صنعت اعلام شود.

3- وضعیت فعلی و بروز بحرانهای دوره ای در عرضه و توزیع نهاده ها بیانگر سیاست ها و راهکارهای کارشناسان و تنظیم کننده های محترم دولتی بدون اخذ نظرات و مشاوره های تخصصی از والدین و صنعت دام و طیور در زمینه قیمت ها است. و آنها در حال پخش هستند ، از شایستگی و کارایی لازم برخوردار نیستند و گاهی باعث ایجاد التهاب و نوسانات غیر منتظره در این بخش می شوند. در این بخش آمده است:

1-3- تراز تولید را متناسب با تقاضا رعایت کنید و نقدینگی لازم را به بخش تولید ارائه دهید و اقدامات لازم را برای آزاد سازی قیمت محصول پروتئین نهایی با تبدیل نوع ارز به جریان با تهیه ارز مورد نیاز به موقع و کامل انجام دهید. باید گرفته شود

2-3- تأمین اعتبار برای مرغداران و دامداران کوچک در وضعیت حساس کشور فعلی ، برای ادامه تولید مواد پروتئینی نیاز به پتانسیل بازارهای مالی موجود از جمله شرکت های توزیع ورودی دارد.

3-3- به منظور توزیع بهینه نهاده ها ، باید به اتحادیه های صنفی و اتحادیه های صنفی مورد اعتماد و استفاده کامل از اختیارات تخصصی صورت گیرد ، اما سازوکار توزیع ورودی باید از طریق سازمانهای ذیربط حاصل شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا