عمومی

بیمه قالیبافان از سوی اعضای فراکسیون زنان پیگیری می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

شادی فضلی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به سفر سه روزه یکی از اعضای گروه بانوان شورای اسلامی شهر اصفهان به اصفهان اظهار داشت: این سفر به اصفهان انجام می شود. ساخته شده است آموزش بانوان فرهیخته شهر برای بیان و ارائه راهکار برای مسائل و دغدغه های ملی و محلی.

وی ادامه داد: این آغاز این سفر در شهرستان محل برگزاری جشنواره درخت نخل است. خور وی با هدف توسعه صنعت گردشگری و حمایت از کارآفرینی بانوان در نشستی با مسئولان و فعالان شهرستانی از اقشار مختلف شهرها، شهرستان‌ها و بخش‌ها، بر ارتقای بیمه فرش و اصلاح نظام بیمه تاکید کرد.

بررسی ظرفیت گردشگری و تولید مواد معدنی شهرستان خور

مدیرکل برابری جنسیتی و خانواده استان اصفهان خاطر نشان کردستان: بازدید از کویر مس، بررسی شرایط گردشگری و منابع معدنی، ادای احترام به شهدای بومی، یک روز پربار گردش را به پایان رساند.

وی با اشاره به اینکه هر یک از اعضای کمپ بانوان عضو کمیته های کارشناسی مجلس هستند، گفت: صلاحیت و نظارت این نمایندگان به آنها امکان پیگیری موضوعات مطرح شده را می دهد و انتظار نتایج خوبی را دارد.

برای تحکیم بنیان خانواده اقداماتی انجام دهید

فضلی نتیجه بازدید از آبشار نمک خور و از طریق بانک وی به تشریح راهبرد اجرایی توسعه منطقه ای پرداخت و گفت: بر این اساس با اعضای شورای شهر برای توسعه صنایع و معادن بومی بحث و تبادل نظر کردیم و راهکارهای عملی و عملی را نیز مطرح کردیم. “

وی با تاکید بر اهمیت مسائل اجتماعی و فرهنگی گفت: حضور یکی از اعضای فراکسیون زنان مؤتلفه اسلامی در این استان فرصتی را فراهم کرده است تا شاهد فرصت ها و توانمندی های منطقه و در نتیجه کودکان باشیم. ” و خانم ها برای تحکیم بنیان خانواده.

دکمه بازگشت به بالا