استان ها

تأثیر توانایی علمی و رفتاری استادان در مهارت‌های تدریس/ حمایت از نخبگان ضروری است

در این جلسه ، یک کارشناس رهبری و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بازارچه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

آیت الله سید رحیم توکول در دیدار با میرلا حسنی ، معاون جدید دانشگاه آزاد اسلامی بابل اظهار داشت: وی صبح امروز غریبه ای برای دانشگاه آزاد اسلامی نبود. دانشجویان جوان چگالی انرژی بالایی دارند. بنابراین ، ما باید تلاش کنیم دانشجویان را به سمت مسائل علمی و فرهنگی سوق دهیم. ”

حمایت از نخبگان علمی در جامعه ضروری است

ما زندران ، رئیس امور خارجه کنفرانس خبرگان رهبری گفت: “احترام به دانشجویان متعهد ، انقلابی ، علمی و تحول بخش در زمینه علم و دانش برای تولید محصولات علمی و فرهنگی ارزشمند است و حمایت از نخبگان علمی در جامعه ضروری است.” گفت

وی گفت: “ایجاد انگیزه در دانشجویان بسیار مهم است.”

پروفسور تابکارول گفت: “مسئولان دانشگاه هنگام برخورد با دانشجویان در شرایط فعلی اجتماعی باید محتاط ، محتاط و محتاط باشند.”

در کنفرانس خبرگان رهبری ، نماینده دولت ما زاندران تأکید کرد: احترام به اساتید و دانشمندان باید در محیط دانشگاه نهادینه شود و حضور اساتید و کارمندان دولت در کنفرانس های فرهنگی و مذهبی برجسته تر باشد.

اجماع ، تعامل با طلاب حوزه علمیه ، مسئولان و نخبگان علمی

مدیر دانشگاه آزاد ایبولیک بابل همچنین گزارشی از آموزش ، شهروندان ، منابع مالی و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی بابل با محوریت ایجاد همکاری های گسترده فرهنگی ، اجتماعی و پژوهشی و بهره گیری از پشتیبانی ، تعامل و همدلی منتشر کرد. .

سید میرالله حسینی افزود: “یکی از مهمترین برنامه های کاری ما تلاش و برنامه ریزی برای ارتقاء سطح کیفی و استفاده از راه حل ها و تعامل خلاق برای ایجاد انگیزه در اساتید و دانشجویان برای پیشبرد و پیشبرد واحدهای بابل است.”

وی توضیح داد: “دانشگاه جایی است که می توان علم و فناوری را فرا گرفت.” بنابراین با حمایت مسئولان بویژه رهبران نماز جمعه و همکاران دانشگاه سعی خواهیم کرد با رویکرد ماهرانه به اهداف آموزشی خود برسیم. “

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل گفت: اجماع ، تعامل با علمای حوزه علمیه ، مسئولان دولتی و نخبگان علمی از مهمترین اهداف برنامه کاری آنها است. “ما از تحقیق و فرهنگ استفاده خواهیم کرد.”

حسینی به قابلیت ها و امکانات آزمایشگاه شعبه بابل و مرکز تحقیقات رجا اشاره کرد و افزود: “دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از تجهیزات و قابلیت های مناسبی برای رشد و پیشرفت علمی دانشجویان برخوردار است.” با استفاده از فضای بدنی مناسب و پشتیبانی و پشتیبانی مسئولان ، مرکز تحقیقات رجاء علمی ، دانش و دانش این می تواند تفاوت بزرگی در فناوری ایجاد کند. “

انتهای پیام / 4062 /

دکمه بازگشت به بالا