اقتصادی

تأمین مواد اولیه بزرگترین خدمت در راستای جهش تولید است

گزارشگر یک / خز لوبیا سکوت گفت: “ما باید به محصولات داخلی توجه ویژه داشته باشیم و به سایر کشورها اعتماد نکنیم.” امروزه عرضه مواد اولیه بزرگترین خدمات به تجهیزات تولید به عنوان جهش در تولید است و افزایش تولید ، پتانسیل تجهیزات تولید را نشان می دهد.

ژوزین مدرس خیابانی از 26 ژوئیه از کارگروه توسعه صادرات به قزوین سفر کرد و در افتخار بهترین صادرکنندگان این شهر صحبت کرد.

رهبران برتر با اشاره به اینکه بر پویایی و نشاط صنعت در راستای جهش تولید تأکید دارند ، افزود: جهش تولید اتفاق می افتد.

“ما 90 میلیون متر مربع پارچه چادر سیاه در سال نیاز داریم ، اما فقط 10 میلیون متر مربع پارچه در داخل کشور تولید می شود.” چادرهای سیاه را از کره و ژاپن وارد نخواهیم کرد. اگر واحد تولید پارچه چادر مشکی در یکی از واحدهای تولیدی قزوین نصب شود ، سالانه می توانیم 38 میلیون متر مربع پارچه چادر مشکی تولید کنیم ، بنابراین 50٪ تقاضای ملی پارچه چادر مشکی را تأمین می کنیم. اراده.

وزیر سکوت خاطرنشان کرد: وی ادامه داد: امروز صبح خط تولید سایپا اتومبیل پلاسکو Robotics را افتتاح کردیم که تولید این خط تولید را 22٪ افزایش می دهد و این به معنای جهشی در تولید است.

“با وقوع تاج ، با محصولاتی از سراسر دنیا مشكلی وجود داشت ، اما آنها كمترین مشكلات را داشتند زیرا آنها به تولید داخلی اعتماد داشتند.” امسال سال سخت تر از ما خواهد بود ، اما من مطمئن هستم که این پاس را پشت سر می گذارد.

بستن 9000 تأسیسات صنعتی در کره

معلم خیابان در رابطه با نقش شهر صنعتی ، گفت: 45 هزار تسهیلات صنعتی در کشور وجود دارد و شهرک صنعتی به عنوان سمبل توسعه صنعتی در منطقه در نظر گرفته شده است. 9000 تأسیسات صنعتی در کشور تعطیل است که 220 مورد از آنها در ایالت قزوین غیرفعال است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای توسعه پارک صنعتی تلاش کرد ، گفت: “زیرا زیر ساخت ها در پارک صنعتی وجود دارد ، نه تنها می توان هزینه واحد را کاهش داد بلکه کالاها را نیز به پارک صنعتی عرضه می کند.”

وزارت سکوت گفت: ما باید در پارک صنعتی به عنوان سمبل جهش تولید اقدامات ویژه ای را انجام دهیم و در استان قزوین باید شهر صنعتی خزر را توسعه دهیم. البته باید گفت که شهری به نام کاسپین متعلق به کشور است نه قزوین ، زیرا محصولات ملی در این شهر تولید می شود.

41 میلیارد دلار صادرات در مقایسه با 43 میلیارد دلار واردات

وی گفت: “ما برای نمایش عملکرد و مضرات باید نمایشگاه های دائمی را برپا کنیم تا قطعات تولیدی داخلی و وارداتی در هر شهر صنعتی به نمایش گذاشته شود و هر روز می توانیم آن معایب را مشاهده کنیم و تلاش خود را برای تولید و بومی سازی آنها دو برابر کنیم. وجود دارد.”

“ما باید در تولید محصولات خودمان خودکفا باشیم ، به محصولات داخلی توجه ویژه داشته باشیم و به کشورهای دیگر اعتماد نکنیم.” سال گذشته صادرکنندگان 41.3 میلیارد دلار به عنوان جنگنده اقتصادی صادر کردند و متأسفانه 44.3 میلیارد دلار وارد کردند که از این تعداد 82 درصد مواد اولیه و واسطه ها را شامل می شد.

وی گفت: “اگر ما روی تولید داخلی متمرکز شویم ، اگر می خواهیم 2 فوت بایستیم ، هیچ استراتژی مهمتری نسبت به تولید داخلی وجود ندارد ، بنابراین باید کار کنیم و فراتر از تولید قطعات به سمت تولید ماشین برویم.”

وزیر سکوت گفت: وی ادامه داد: امروز تولید مواد اولیه بزرگترین خدمات به عنوان تسهیلات تولید به عنوان جهش تولید است تولید تلویزیون داخلی 50 درصد ، لاستیک خودرو 27 درصد ، آلومینیوم 31 درصد ، پتروشیمی 7 به دلیل کاهش واردات در چند ماه گذشته است. با افزایش ظرفیت تولید داخل ،٪ 7 پارچه و پوشاک افزایش یافته است ، ما باید در این راستا حرکت کنیم.

وی گفت: “طی دو ماه گذشته صادرات کاهش یافته است ، اما 70٪ از بازارهای تجاری و 80٪ مزارع تجاری بازگشایی شده اند و برای افزایش صادرات گام برداشته اند و امسال صادرات خود را به 41 میلیارد دلار رسانده ایم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا