عمومی

تاخیر در پروژه‌ها قابل پذیرش نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدباقر نوبخت عصر دوشنبه عصر در جلسه شورای برنامه ریزی و مدیریت محلی در تالار زنجان مقابل پیامبر فاش کرد که یکی از اقدامات جدی در تولید جهش تولید کشور برای دستیابی به پروژه های مختلف اقتصادی است. بنابراین ما شاهد 27 پروژه در جهش تولیدی زنجان بودیم.

وی یادآور شد: با بهره برداری از طرح جهش تولیدی در استان زنجان ، 6792 فرصت شغلی در استان ایجاد می شود. opnions درخواست شد.

نوبخت خاطرنشان کرد: حضور مقامات دولتی در استان برای مسئولان دولتی درباره نگرانی های موجود در این منطقه آشنا است. نتایج باید خلاصه شود و نتایج کار در سفر بعدی نمایش داده شود.

زنجان گفت: زنجان در بخش های مختلف صلاحیت های مختلفی دارد و یکی از کشورهایی است که می تواند نقش خود را در جهش رو به جلو ایفا کند. قرار است این دو سال به اتمام برسد ، اما به دلیل افزایش قیمت باید مجدداً مجدداً سرمایه را بازگرداند.

نوبکت یادآور شد: پروژه تقسیم راه آهن جانزان کازبین به دو خط یکی از مهمترین پروژه ها در زمینه حمل و نقل ریلی بود. تأخیر در اجرای پروژه به دلیل پرداخت اعتبار مجاز نیست.

وی خاطرنشان کرد: در طرح جهش تولید استان بیش از 13 میلیارد دلار منابع ارزی در نظر گرفته شده است ، به استثنای بودجه 646 میلیارد تومانی در استان زنجان. از آنجا که ما اقتصادی هستیم ، باید کشور را با مقاومت اداره کنیم.

دکمه بازگشت به بالا