استان ها

تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر جبران عقب‌ماندگی‌های چالدران

استاندار آذربایجان غربی در اولین سفر خود به شهرستان کلدران با اشاره به تلاش همه دستگاه ها برای تکمیل عقب ماندگی این شهرستان، به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش گزارشگر یک از آذربایجان غربیمحمدصادق معتمدیان در اولین سفر شهری خود به چالدران گفت: مرز با ترکیه

استاندار آذربایجان غربی درباره موقعیت جغرافیایی کلدران گفت: مردم محلی.”

معتمدیان با اشاره به بازدید میدانی از محل در نظر گرفته شده بازارچه مرزی چالدران گفت: تلاش می کنیم با توافق با ترکیه و حل مشکل از ظرفیت مرزی خود برای احیای اقتصاد محلی استفاده کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر تقویت روابط تجاری با ترکیه گفت: در راستای سیاست ها و اهداف دولت برای افزایش مبادلات تجاری با ترکیه باید مرزهای جدید را بازگشایی کنیم و امیدواریم مردم کلدران نیز از مزایای آن بهره مند شوند. این… فرصت.”

معتمدیان در خصوص موقعیت جغرافیایی چالدران افزود: با حمایت دولت و مجلس، چالدران باید در مسیر شمال غرب به جنوب شرق قرار گیرد و تاخیر در محدوده جاده های محلی جبران شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه دولت سیزدهم توجه به مناطق حاشیه نشین است.

وی با اشاره به اولین سفر شهری خود به چالدران گفت: دستگاه های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای محرومیت زدایی در این شهرستان انجام دهند.

استاندار آذربایجان غربی هدف از تورهای شهرستانی را برشمرد و افزود: با وجود همه محدودیت ها سعی می کنیم با حضور در محل و بررسی اولویت ها و الزامات، روند توسعه قلعه را تسریع کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت های قابل توجه گردشگری چالدران گفت: اجرای طرح های بوم گردی می تواند به رونق گردشگری تاریخی و طبیعی در این منطقه کمک کند.

48

دکمه بازگشت به بالا