عمومی

تبدیل شدن استان فارس به کانون مراسم های میراثی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید موید محسن نژاد صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: رویدادهای میراثی در فارس در حال حاضر تدوین شده است و این تقویم می‌تواند راه‌اندازی را برای فعالیت‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی با توسعه فعالیت‌های اجتماعی گردشگری و میراثی باشد.

وی ادامه داد: نقشه رویدادهای میراثی استان می‌تواند عاملی برای ایجاد نشاط اجتماعی باشد و در این راستا جشنواره اقوام ایرانی روز 22 تیرماه برگزار می‌شود.

محسن نژاد تاکید کرد: در این جشنواره مراسم‌های آئینی، ایجاد 90 غرفه با حضور 9 استان مورد توجه بوده و این جشنواره در جشنواره چهارراه ادبیات و حافظیه به مدت 10 روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استان‌هایی که در این جشنواره اعلام آمادگی کرده است اند شامل فارس، خوزستان، لرستان، سیستان، کردستان، آذربایجان شرقی، خر اسان شمالی و گل.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس در پاسخ به سوال خبرنگار آنلاین در خصوص میزان تأثیرگذاری این جشنواره‌ها نیز عنوان کرد: ارزیابی و اثرگذاری این گونه جشنواره‌ها در حال حاضر. احصا شدن است در حالیکه می‌توان با حمایت از زمینه‌های ویژه‌ای که فعالیت‌های ارائه‌شده را ارائه داد.

به گفته او اگر فعالیتهای گردشگری به خوبی در جامعه برگزار شود شمدود تبه ارگث در گرگرن چریدر در گفته او ای گردشگری به خوبی است.

ی ثاث ف ص یای د و و ف ف سود ض شغ اشغال های ای ان ان ایام آن ان و وان ۵۵ و آن ع.

دکمه بازگشت به بالا