عمومی

تجهیز جمعیت هلال احمر اردبیل/آموزش همگانی امداد و نجات ضرورت دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، رضا قاسمیان شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیر و اعضای شورای معاونین هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: جمعیت تجهیز هلال احمر به آخرین و آخرین روزترین تجهیزات می‌تواند باعث افزایش کیفیت خدمات این جمعیت شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های جهادی و ایثارگرانه جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: مردم استان اردبیل نگاه مثبت و امیدوارانه به هلال احمر دارند و این اعتماد باید به عنوان سرمایه حیاتی و مهم محافظت و مراقبت شود.

معاونت، امنیت و فرهنگی اردبیل بیان کرد: فراگیری آموزش همگانی کمک‌های اولیه و امداد و نجات مردم باعث افزایش ضریب ایمنی و کاهش هزینه‌ها می‌شود و هلال احمر را در انجام وظایف خود موفق‌تر می‌کند.

آمادگی هلال احمر برای ارائه آموزش به کارکنان ادارات

ضربی، جمعیت جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای آموزش به کارکنان تمامی ادارات استان آمادگی کامل دارد.

وی بیان کرد: ۲۱۰ خانه هلال در استان اردبیل وجود دارد و از این تعداد حم ۰ خانه تر.

اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل به برنامه های اجرا شده در هفته هلال احمر اشاره کرد و گفت: اهدای 84 هزار و 150 سی سی خون توسط اعضای هلال احمر، ارائه خدمات رایگان پزشکی به 695 نفر از روستای روستای کوهساره هیر، ز از اواه شهای اداگ پ پایشگ یشگان وان ی و ز ای از ی ی ی ی ی ه ای اال آن یای و.

دکمه بازگشت به بالا