تحصیل در تفلیس گرجستان با شرایط جالب و ساده

تحصیل ارزان در گرجستان

کشور گرجستان در بین دو قاره کبیر اروپا و آسیا پیمان گرفته است و چون که تقدیر خیلی ابهت از خاک این کشور در اروپا قرار دارد دولت گرجستان درصدد است که کشور خود را عضو اتحادیه اروپا کند.

گرجستان کشوری اوراسیایی ، واقع در دو قاره آسیا و اروپا بین دریای خزر و دریای سیاه ، یکی از بهترین انتخاب ها برای تحصیل است. شاید تعجب کنید که چرا تحصیل در گرجستان را با صراحت به شما پیشنهاد می دهیم اما باید گفت که با وجود دانشگاه های معتبر جهانی در گرجستان جای تعجب باقی نمی ماند .

تحصیل در کشور زیبای گرجستان

پایتخت کشور گرجستان شهر زیبای تفلیس است زبان رسمی گرجستان گرجی است و تسلط بر روی زبان گرجی برای دریافت اقامت در این کشور کمک بسیاری می‌کند تحصیل در گرجستان یگانه متعلق به دست مواردی است که جوانان بسیاری را از نقاط گوناگون دنیا به سوی این مملکت مهاجرپذیر سوق می‌دهد چرا که هزینه های حیات در کشور گرجستان زیر بوده که این خود به انفرادی یک مزیت بسیار کبیر است.

عزیزان دانشجو برای کوچ و تحصیل در کشور گرجستان احتیاج به ویزا ندارند تنها می بایست یکسری مدارک جهت پذیرش دانشگاه های این کشور حاضر کنند و به به اتفاق داشته باشند و همگی مدارک ارائه شده کاملاً بدست سفارت گرجستان چک خواهد شد.

برای استجابت تحصیلی در کشور گرجستان نیاز نیست مدارک تافل و یا آیلتس داشته باشید.

Georgia مورد دربایستن جهت استجابت تحصیلی

ترجمه رسمی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

به علاوه ریزنمرات برای دوره کارشناسی و دودمان علوم پزشکی

دارا بودن گذرنامه معتبر

دو شماره عکس پاسپورتی

ارائه تمکن مالی جهت برطرف کردن هزینه‌های تحصیلی و زندگی در گرجستان

مدارک جهت اثبات قانونی بودن اسکان شما در این کشور

Georgia’s European path put to the test – Euro Babble

در گرجستان تقریباً ۲۰ دانشگاه دولتی و حدوداً ۳۰ دانشگاه خصوصی وجود دارند که دودمان های مختلفی را در مقاطع گوناگون به دو زبان انگلیسی و گرجی ارائه می دهند.

باید بدانید که سطح استانداردهای تعلیم مملکت گرجستان با کشورهای دیگر اروپا و آمریکا برابری می‌کند هزینه تحصیل بسیار مقرون به صرفه بوده .

امکان دریافت ماندن از راه تحصیل در این مملکت امکان‌پذیر است.

مدرک ارائه شده پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های گرجستان برای دانشگاه های درجه یک و تراز نخست اروپا زیاد معتبر بوده.

ارائه ویزای تحصیلی و امکان گرفتن ماندن و مهاجرت در اروپا پس از اتمام تحصیل

اخذ پاسخ بدون دربایستن به مدرک آیلتس از دیگر مزایای تحصیل در گرجستان است.

در این تقدیر خرج تحصیل در گرجستان را به طور تقریبی برای شما عزیزان بازگو خواهیم کرد

کل خرج تحصیل در مملکت گرجستان بسیار ذیل بوده و به طور میانگین می‌توان گفت هزینه تحصیل برای هر فرد در ماه از ۵۰۰ تا ۷۰۰ دلار متغیر است شهریه تحصیلی با توجه به دانشگاه و شهر محل تحصیل متفاوت است.

به طور میانگین شهریه سالانه برای سلسله های دندانپزشکی چهار هزار دلار در سال و برای دودمان دارو سازی ۳۵۰۰ دلار در سال و برای دودمان پزشکی ۴۵۰۰ دلار در سنه برآورد زده شده است.

و مبلغ شهریه برای رشته‌های غیر پزشکی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی بزرگتر با پروا به دودمان تحصیلی باره عقیده از دو هزار دلار ۳ هزار دلار متغیر است.

https://onegeorgia.ir/%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84-%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/

دکمه بازگشت به بالا