ورزشی

تحقق دانشگاه مسئله‌محور نتیجه جهت‌دهی فناوران برای رفع نیاز‌های منطقه

نرماشیری مطرح کرد؛

تحقق دانشگاه مسئله‌محور نتیجه جهت‌دهی فناوران برای رفع نیاز‌های منطقه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، تحقق دانشگاه مسئله‌محور را نتیجه جهت‌دهی فناوران درباره رفع نیاز‌های منطقه‌ای برشمرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهل و سومین نشست شورای مرکز رشد با حضور اکثریت اعضای شورای مرکز رشد در محل سالن کنفرانس علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست با تأکید بر مشارکت گسترده در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تحقق دانشگاه مسئله‌محور را نتیجه جهت‌دهی فناوران درباره رفع نیاز‌های منطقه‌ای برشمرد.

تحقق دانشگاه مسئله‌محور نتیجه جهت‌دهی فناوران برای رفع نیاز‌های منطقه

کامبیز نرماشیری اظهار کرد: در این زمینه به‌منظور حمایت بیشتر از واحد‌های فناور که درراستای رفع نیاز‌های منطقه فعالیت می‌کنند و استفاده بهینه از زیرساخت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، مشارکت با واحد فناور از طریق سهام‌داری انجام می‌پذیرد.

وی بر لزوم بهسازی محوطه مرکز رشد و ایجاد زیرساخت مناسب برای فعالیت هسته‌ها و واحد‌های فناور خلّاق و دانش‌بنیان در محیط مرکز رشد تأکید کرد و ادامه داد: مقرر شد در این راستا به‌منظور بهبود کیفیت و افزایش ساعت فعالیت فناوران مستقر در مرکز رشد دستگاه RFID در این مرکز نصب شود.

به گزارش آنا، مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با استقرار بیش از ۴۵ هسته واحد فناور خلّاق و دانش‌بنیان و با بیش از ۱۳۰ فناور در دو سال گذشته توانسته از سطح ۳ به سطح ۱ ارتقاء داشته است.

دکمه بازگشت به بالا