اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده چالوس، هراز و فشم

آخرین گزارش های رسمی منتشر شده هم اکنون در مناطق شمالی از جمله چالوس و هراز و جاده فشم به تهران ترافیک سنگینی وجود دارد و به نظر می رسد در ساعات باقیمانده از تعطیلات نوروزی این ترافیک سنگین تر شود.

به گزارش گزارشگر یک، بر اساس آخرین گزارش های اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور هم اکنون ترافیک سنگین در منطقه چالوس- کرج حدفاصل میانک تالار و ارنگه تا وینه و در ارتباط هراز در مسیر شمال به جنوب و در محدوده گزنگ وجود دارد اما محور فیروزکوه، آزادراه- شمال و آزادران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیرهای روان برگشت تردد روان بوده است و در میان کانون های شمالی مناطق شمالی بدون مدلات جوی است.

گزارش همین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور در سایر مناطق ترافیکی مشکلی از نظر مداخلات جوی و ترافیکی وجود ندارد و تنها در منطقه فشم- تهران در محدوده گردنه قوچک ترافیک سنگین گزارش شده است.

همچنین آخرین گزارش نوروزی این مرکز نشان می دهد که از ابتدا طرح نوروزی را نشان می دهد، یعنی 25 اسفند ماه سال گذشته تا دیروز 12 فروردین به صورت متوسط ​​دو میلیون و 210 هزار و 597 وسلیه نقلیه های مختلف در شخصیت های مواصلاتی ترد کرده اند و در استانی روز گذشته دو می کنند. میلیون و ۳۳۸ هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه بوده است.

این میزان ترددهای بین استانی نسبت به همین بازده زمانی در نوروز سال ش گذشته 50 درص تردد در قیاس با مدت مشابه با مدت مشابه بیش از 231 درصد بید مقایسه و در مقایسه با بازده زمانی در نوروز سال 1398 حدود 19 درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین در روزهای گذشته از تعطیلات نوروزی بیشترین ترددهای بین استانی و سفرهای جاد ه ای در روز 5 فروردین امسال رخ داد که بیش از دو میلیون و 646 هزار و 100 وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی ترد کردند.

استانهای خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و هرمزگان بیشترین افزایش ترددهای بین استانی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده اند که به ترتیب 116 درصد، 111 درصد، 78 درصد، 74 درصد و 71 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است. است.

از سوی دیگر تعداد پلاک های ثبت شده در دوربین های پلاک خوان از 25 اسنفد سال گذشته تا دیروز به بیش از 12 میلیون و 213 هزار و 200 پلاک با ترکیب مبدا استان های مختلف رسیده که از این تعداد 11 میلیون و 748 هزار و 900 پلاک مربوط به خودروها است. شخصی مردم بوده و سهم تهران و البرز با بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو بی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا