حوادث و رویداد

ترافیک نیمه‌سنگین در چالوس، هراز و ۲ محور دیگر/انسداد ۱۱ مسیر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در چالوس و هراز و آزادراه قزوین – کرج خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با گزارشگر یک، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال‌حاضر ترافیک در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود نیمه سنگین است و وضعیتی مشابه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده نوجان و  مسیر رفت و برگشت محور هراز در محدوده امام زاده هاشم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین – کرج در محدوده‌های امام زاده طاهر، پایانه شهید کلانتری و  پل فردیس نیمه سنگین است، گفت: همچنین سوی دیگر همین مسیر یعنی در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: گزارش‌های دریافتی در حال حاضر حاکی از جوی آرام درتمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور است.

شیرانی درباره محورهای دارای انسداد یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین دو محور شریانی ریگان – ایرانشهر و ایذه – دهدز نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد: محورهای خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری)، لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه – تویسرکان نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا