عمومی

ترویج هنر مقاومت دستاورد هنرمندان انقلاب اسلامی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عنایت الله رحیمی عصر شنبه در هفته هنرهای انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان تأکید کرد: “زبان هنر زبان م effectiveثری برای ذهن و ذهن انسان است و این زبان بسیار با دوام خواهد بود.”

به گفته استاندار فارس ، فرهنگی که از زبان هنری به خوبی استفاده می کند می تواند در سراسر جهان گسترش یابد و فرهنگ های دیگر را پشت سر بگذارد.

رحیمی گفت که هنر در انقلاب اسلامی دستخوش تغییرات چشمگیری شده است و این مسئله نیاز به تأمل بیشتری دارد و باید تأثیر انقلاب اسلامی در تعالی فرهنگ و هنر اسلامی را یادآوری کرد و چه تاثیری را باید دانست. ترک کرد.

او افزود. “نگاه ساده و مقدماتی ، یک اثر هنری را نشان می دهد که پس از انقلاب تولید شده است و دارای نقش برجسته هایی است.” اوه تو هستی یکی از این نکات برجسته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، ایثار و اخلاق در مقایسه با آثار قبل از انقلاب است.

فرماندار فارس خاطرنشان كرد كه ويژگيهاي ذكر شده موضوعات ذاتي انساني و جهاني است. اگر با استفاده از زبان هنری ترجیحی خود تبلیغ می کنید ، این رشته با در نظر گرفتن موضوعاتی از جمله: در این فرهنگ وجود دارد و سطح بین المللی دارد.

رحیمی همچنین ترویج هنر مقاومت را یکی از مهمترین دستاوردهای هنرمندان پس از انقلاب اسلامی دانست.

وی گفت که هنر انقلاب اسلامی است کودک وی گفت که انسان ها یک قدم جلوتر در این مسیر می روند. بدون تردید ، هنرمندان و مسئولان این رشته این مسئله را مورد توجه قرار دادند كه هنر باید در خدمت وحدت و همبستگی ملی و حمایت از ایران و اسلام باشد. هویت.

استاندار فارس در ادامه گفت: هنرمندان در این راه گام بلندی برداشته اند.

“یکی از نمونه های تکامل هنر در دوران پس از انقلاب توسعه موسیقی ، به ویژه زمینه موسیقی حماسی است که در ذهن مردم ، به ویژه کسانی که دوران دفاع الهی را به یاد می آورند ، باقی مانده است. “

رحیمی به تولید آثار مربوط به حفظ و نشر آثار دفاع مقدس اشاره کرد و این رشته را از نکات برجسته هنر پس از انقلاب دانست. وی یادآور شد: استان فارس در زمینه کارهای دفاع مقدس کارهای خوبی انجام می دهد ، امیدوار است که این استان بتواند به جایگاهی برسد که رهبران عالی انقلاب در سایر زمینه های هنری برای پاس ترسیم کرده اند و پاس همیشه در بالا گفت. .

استاندار فارس گفت: مطمئناً زمینه لازم برای خلق آثار هنری م effectiveثر در فارس و وجود بزرگانی چون حافظ ، سعدی ، ملاصدرا … و جهان وجود دارد.

رحیمی جامعه ای عاری از تنش و درگیری را بستری برای خلق آثار هنری ارزشمند دانست و افزود. در جامعه ای که هر روز جنگ ، جنگ و درگیری رخ می دهد ، هیچ فرصتی برای حل مشکلات هنری و پرورش ایده های هنری وجود ندارد.

وی پیشرفت هنری را متکی به این همدلی و همکاری دانست و تأکید کرد: هیچ پایه ای برای رقابت منفی بین مجموعه های مختلف هنری وجود نداشته باشد. بنابراین بخشی از مأموریت است قانون گذار و مسئولان حوزه هنری در حال ایجاد بستری مناسب برای نواختن ساز موسیقی یکنواخت و همگن برای فرهنگیان و هنرها هستند.

استاندار فارس به من یادآوری کرد: همدلی و هم افزایی بین اهالی فرهنگ و هنر کار بزرگی خواهد کرد.

رحیمی همچنین گفت: “در هنگام شیوع تاج ، ما هنرمند را بسیار مجروح کردیم و تلاش می کنیم تا حد ممکن این آسیب ها را جبران کنیم.”

در این جلسه ، شهید یکی از شهدای انقلاب اسلامی ، دکتر حسین فهیمی ، شهید فاش شد و فرماندار پاس افتخارآفرینی مادر این شهید بزرگوار را آغاز کرد. این موضوع دیگری بود كه در این جلسه صورت گرفت ، زیرا وزیر كشور لوح افتخار پایتخت جزیره ایران را به استاندار فارس اعلام كرد.

دکمه بازگشت به بالا