استان ها

تست کرونای ۳۵ تا ۴۵ درصد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی اصفهان مثبت است

به گزارش خبرنگار گزارشگر یک اصفهان ، “حجت الله غلامی” درمورد موضوع مطرح شده در مقر دولت 80 بر سر تاج ، که مطابق با استاندار اصفهان و گزارش های اصفهان و دانشگاه پزشکی کاشان برگزار شد ، صحبت کرد. علوم این هفته ، تعداد رو به افزایش ما وارد موج چهارم بستری ها و آزمایشات تاج مثبت شدیم.

او افزود. شیب نمودار شیوع تاج در منطقه اصفهان افزایش یافته است و تعداد بستری شدن و مرگ و میر تاج در مقایسه با اوایل آوریل 5 تا 7 برابر افزایش یافته است.

سخنگوی ایالت کرونا 19 گفت: “آزمایش کرونا برای 35 تا 45٪ افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می کنند مثبت است و سن پذیرش در بیمارستان عروق کرونا ویروس از 70 به 58 سال کاهش می یابد و این نشان دهنده شیوع بالای ویروس کرونا است.”

وی با تأکید بر یک برنامه جامع برای مدیریت هوشمند محدودیت های تاج در اصفهان ، گفت: “تیم نظارت بر تقویت و نظارت بر این پنج طرح جامع نظارت می کند و جلسه ستادهای محلی برای مبارزه با تاج به دلیل شرایط اضطراری برگزار می شود.” سه بار در هفته.”

غلامی با بیان اینکه مردم 75 درصد به دستورالعمل کرونا پایبند هستند ، گفت: “در برخی از پنج مورد برنامه جامع مدیریت هوشمند محدودیت های تاج ، ما به 90٪ رسیده ایم و اختلال در زنجیره انتقال تاج همکاری مردم است. و اصناف “

“در جلسه اخیر ستاد محلی در کرونا ، تأکید شد که کارمندان اداری باید در محل های آموزش سه نفر تعیین شوند ، محدودیت های شدیدی برای حضور کارکنان در بخش اعمال می شود ، و سرویس کار می کند از خانه.”

او افزود: ترافیک وسایل نقلیه غیربومی در اصفهان با همکاری کلیه دستگاههای اجرایی ذیربط از جمله شورشیان بسیج در اصفهان ، ترافیک نظامی ، بزرگراهی و جاده ای ، هلال احمر و پلیس اصفهان کنترل می شود. شبانه روز به طور جدی پیگیری می شود.

سخنگوی ستاد مرکزی استان در برابر کرونا گفت: 33 دوربین ثابت در کلانشهرهای اصفهان کلیه تخلفات رانندگی را که در یک طرح جامع محدودیت ها و جریمه های هوشمند جای نمی گیرد ، رصد خواهند کرد

وی همچنین به نظارت تصویری بر روی 440 دوربین در مرکز کنترل ترافیک در شهرداری اصفهان اشاره کرد و پلیس راهور برای مدت زمان محدود کلیه ترافیک های مشهود و نامحسوس را شناسایی کرده و جریمه ها از طریق پیامک برای متخلفان ارسال می شود.

غلامی همچنین به نظارت توسط 130 دوربین جاده ای در استان اصفهان اشاره می کند و می گوید: “ما با تقویت نظارت بر همه دستگاه های محلی متمرکز بر پلیس در تلاش هستیم تا گسترش تاج جهش یافته را کنترل کنیم و شهروندان سعی دارند موج چهارم را توسط مردم. بسیج. “

وی گفت: زوجین و برنامه های خصوصی در مرکز شهر به مدت 10 روز برای تأمین تردد با وسیله نقلیه شخصی لغو شده است و پلیس راهنمایی و رانندگی در محدودیت زمانی شبانه تمام ترافیک را جدی می گیرد.

سخنگوی ستاد استانی واکنش کرونا با تأکید بر افزایش تعداد مرگ های تاج بر ترافیک در صومعه سرا اظهار داشت: “از روز جمعه ممنوعیت تردد در صومعه اصفهان اعمال می شود و تعداد بسیار محدودی از دفن های مرده خواهیم داشت.”

وی افزود: به دلیل کاهش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ، مترو فردا به مدت 10 روز از ساعت 6 صبح تا 6 عصر افتتاح می شود.

غلامی همچنین به تبلیغات سفرهای گردشگری در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی کلیه تبلیغات سفرهای گردشگری داخلی و بین المللی دنبال می شود و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان به فعالان این حوزه اجازه تبلیغ سفرهای خود را می دهد. این روزها این کار را می کند

او افزود. جلساتی برای هماهنگی با اصناف ، بانکها ، تأمین اجتماعی و اداره مالیات تشکیل خواهد شد و در این شرایط اصناف به مرور زمان خسارات اقتصادی کمتری متحمل می شوند.

سخنگوی ستاد مرکزی استان در برابر کرونا گفت: “روشنایی در پارک ها و باغ ها به کمتر از یک سوم کاهش یافته است ، همه غرفه ها ، میان وعده ها و اسباب بازی های این پارک بسته شده است و شهرداری ها از همه فعالیت ها در پارک. “

وی همچنین با اشاره به تابستان های عشایری در سه شهر اصفهان گفت: “با برداشتن گام های جدی ، می توانیم با همکاری تیم بهداشت و سازمان امور عشایر در استان اصفهان اقدامات احتیاطی را انجام دهیم و عشایر را در موقعیت های ضد قرنطینه قرار دهیم.”

48

دکمه بازگشت به بالا