عمومی

تسریع روند واکسیناسیون در گیلان با افزایش پایگاه ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ارسلان زارع در جلسه ستاد کنترل کرونا گیلان امروز (شنبه) با اشاره به خروج استانی از وضعیت قرمز قلعه بر اساس آخرین رنگ اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ، گفت: همه شهرهای استان گیلان نارنجی و املش این تنها شهر زرد استان است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت روشهای بهداشتی شهروندان و اصناف افزود: “تعداد بیماران ، بیماریهای قلبی عروقی و مرگ و میر در حال کاهش است و باید ادامه یابد.”

فرماندار گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسریع ایمن سازی در این استان گفت: “آخرین آمارها نشان می دهد که تعداد پایگاه ها و مراکز ایمن سازی در استان افزایش یافته است.”

وی افزود که این کشور روزانه 1 میلیون دوز واکسن دریافت می کند.

زارع با تاکید بر لزوم ادامه همکاری و همدلی با کادر پزشکی و پرستاران و همه سازمان ها و فرمانداران ، گفت: “مطمئناً گسترش ایمن سازی باعث افزایش ایمنی و کاهش مرگ و میر بیماری کرونا می شود.”

فرماندار گیلان خاطرنشان می کند که واکسیناسیون به معنای ایمنی کامل در برابر ویروس کرونا نیست و باید مراحل را رعایت کرد ، در حالی که روند تزریق واکسن را تسریع می کند و به شهروندان اطلاع می دهد تا از تجمع واکسیناسیون در این مراکز واکسیناسیون خودداری کنند. یک پورتال اطلاعاتی راه اندازی شد تا شهروندان بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را از این پرتال به دست آورند.

وی به نزدیک شدن ترم جدید اشاره کرد و گفت: باید محیط مدرسه ای را آماده کرد که بتوان کلاس های حضوری را تشکیل داد. طرح.

اشاره کشاورز به انتقام بیاورید و طی 18 ماه گذشته ، سپاه و بسیج به ارائه کمک های خیریه به ارزش 253 میلیارد تومان ادامه داده اند. شهید سلیمانی و اجرای طرح آزمایش و ایمن سازی ، گروه های سپاه ، جهادی و بسیج نیز نقش مهمی ایفا کردند.

دکمه بازگشت به بالا