اجتماع

تسهیلات اعتباری خرید کالای خانگی بازنشستگان بزودی کلید می خورد

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: “وقتی مراحل مالی و اداری به پایان برسد ، به زودی برنامه ها برای ارائه تسهیلات خرید وسایل خانه به مستمری بگیران ایالتی آغاز می شود.”

به گزارش گزارشگر یک ، اکبر افتخاری در مراسم اعطای مرحله نخست این پروژه برای کمک به بازنشستگانی که برنده مرحله اول قرعه کشی شده اند ، همزمان با روز ادبیات فارسی و استاد شاریار برگزار شد: با مشارکت بانک صادرات ، یکی از شرکتهای مشهور داخلی که به زودی آزاد می شود ، پوشش آخرین طرح “ارائه تسهیلات برای خرید اقلام خانگی” را اجرا کرد.

افتخاری گفت: “اول شروع یک سفر سلامت محور است که در آن برنامه به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا به تأخیر می افتد ، اگرچه اولین برنامه با سرعت بیشتری انجام می شد.” امروز ، برنامه ای که به شما امکان می دهد پروژه گردشگری سلامت محور صندوق بازنشستگی را شروع کنید ، طبق پروتکل بهداشت در فضای باز تهیه شده است.

ما با تأکید بر اینکه هدف از اجرای این طرح احساس خوب بازنشستگان عزیز است ، امیدواریم که این طرح به روشی برای سفرهای یک روزه و کوتاه مدت سلامت محور تبدیل شود و روحیه و نشاط خوبی برای بازنشستگان فراهم کند.

وی ادامه می دهد دومین بهانه این مراسم اهدای جوایز مرحله اول پروژه کمک است. امروزه اکثر بازنشستگان با آن آشنایی دارند و این پروژه از ماه مارس آغاز شده و مورد استقبال بازنشستگان قرار گرفته است.

وی با ذکر محتوای پروژه یادآور شد: سه بسته 1.2 میلیون تومانی شامل یک ماه خرید ، یک ماه تنفس و چهار ماه بازپرداخت اجرا شده و مرحله 3 با اتمام فاز 2 در پایان شهریور ادامه خواهد داشت. این طرحی بود که روی کارت نقدی یک بازنشسته واریز می شد و این نوعی نوآوری در بانکداری و ارائه خدمات رفاهی اعتباری در ایالت بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت که اجرای طرح کمک همچنین مورد توجه سایر م institutionsسسات و صندوق های اجرای این طرح برای مشترکان آن است. سازمان و بانک صادرات. بنابراین ، برنامه پشتیبانی امروز به الگویی برای سایر سازمانها برای ارائه خدمات جدید از طریق این نوع کار تبدیل شده است.

وی افزود: “با ادامه بسته های رفاهی و خدماتی که برای افزایش قدرت خرید بازنشستگان انجام می شود ، تقریباً هر دو هفته یک بار برنامه های جدیدی ارائه می شود و ما در تلاش هستیم تا اطلاعات لازم را از طریق پیام کوتاه و سایر ابزارها ارائه دهیم.”

وی با بیان اینکه هفته گذشته بسته خدمات هتل توریستی ایران آغاز شد ، اظهار داشت: ممکن است برخی به دلیل تاج ، فکر نکنند این پروژه کار خوبی است اما ماموریت ما افزایش ظرفیت سفر و گردشگری با رعایت پروتکل است. امیدواریم با ایجاد امکانات بهداشتی و کاهش این بیماری از ظرفیت سفر بیشتر استفاده کنیم.

افتخاری اظهار داشت: البته برخی از بازنشستگان بازنشسته به دلایلی مجبور به سفر می شوند و خدمات هتل های گردشگری ایرانی در شهرهای مختلف کشور می تواند مورد توجه و استفاده این دسته از عزیزان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این سرویس با رعایت کامل پروتکل بهداشتی اجرا شده است ، گفت: در همان دوره با وجود بیماری تعداد مشتریان هتل های توریستی در ایران افزایش چشمگیری داشته است. در این طرح می توانید 50٪ تخفیف در خدمات اقامتی نقدی و اقساطی را مشاهده کنید که به صورت 35٪ تخفیف و بازپرداخت 3 ماهه ارائه می شود. ظرفیت تعریف شده این است که خدمات اقامت و پذیرایی متناسب با حقوق و قدرت خرید برای هر بازنشسته در دسترس باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام اینکه “برنامه های دیگری به زودی معرفی می شود” ، گفت: “بسته دیگری در برنامه کمک تعریف شده است که شامل تسهیلاتی برای خرید لوازم خانگی است که قبلا قول داده بودیم ، اما روند و ویژگی های طرح را هماهنگ و موشکافی کرد. انجام آن یک ماه طول کشید و اکنون توافقنامه کامل شده است و امیدواریم این برنامه به زودی در حضور وزیر رفاه اجرا شود.

افتخاری گفت: بازنشستگان بر اساس اعتبار معادل حقوق و دستمزد در بسته های 15 ، 30 و 50 میلیون تومانی از یكی از شركت های معتبر داخلی استفاده می كنند و مطابق با نیاز و علاقه آنها به خریدهای غیرحضوری است.

“این طرح ، مانند سایر برنامه ها ، نیازی به استفاده یا لذت بردن از اعتبارات کامل اختصاص یافته ندارد و شما می توانید هر مبلغی را که می خواهید خریداری کنید.” با این وجود لوازم خانگی یکی از مشکلات اساسی است که زندگی همه به آن نیاز دارد.

افتخاری همچنین گفت: “علاوه بر این بسته خرید ، یک بسته خرید جهیزیه برای کودکان بازنشسته شامل خرید پنج قلم کالا به ارزش حدود 15 میلیون تومان تقسیم بندی در نظر گرفته شد که در فاز بعدی و در آینده نزدیک اعلام می شود.” و او در حال حاضر در حال مشاوره است.

وی ایجاد مرکز تماس 24 ساعته صبح برای تسهیل ارتباط با بازنشستگان را از دیگر پروژه های مهم صندوق عنوان کرد و گفت: “در ابتدای تاسیس این مرکز ، بودجه های دیگری را نیز جذب کردیم. همزمان با بهره برداری از این مرکز ، توسعه جدی مرکز تماس و پاسخ نیز حاصل شده است.

وی افزود: “قبلاً ما نمی توانستیم در طول روزهای هفته ، به ویژه در شرایط ترافیکی ، در سراسر کشور تماس بگیریم و نمی توانستیم به درستی پاسخ دهیم و پیام ها و تماس ها ضبط نمی شدند ، و پیگیری درخواست ها و تماس ها را غیرممکن می کرد.”

افتخاری گفت: اکنون در ردیف اول ، پاسخ به تماس گیرنده ارائه می شود و در ردیف دوم ، در صورت عدم امکان پاسخ ، کد رهگیری به متخصص منتقل می شود تا بازنشسته بتواند پیام را دنبال کند.

سیستم Sabasrm یک سرویس جدید و کامل است که به زودی به درگاه اصلی خدمات الکترونیکی بازنشستگان تبدیل می شود و کلیه وظایف و خدمات بصورت سیستماتیک اجرا می شود. این مرکز باید مرکزی باشد که در آن بازنشستگان نمی آیند ، بازنشستگان نیازی به مراجعه ندارند و شما می توانید خدمات مورد نیاز خود را به راحتی از طریق تلفن یا ثبت نام آنلاین دریافت کنید.

افتخاری گفت: “این تماس ها به 24 ساعت تقسیم می شوند و بازنشستگان می توانند در طول هفته تماس بگیرند و پاسخی دریافت کنند.” با این حال ، اگر مشکلات ارتباطی و ارتباطی برطرف شود ، خدمات Sunny در آینده آسان تر و با کیفیت تر خواهد بود و ما در آینده این مسیر را به شدت ادامه خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه در این مدت همکاران ادارات مختلف شبانه روز در تلاشند تا خدمات را به بازنشستگان در کمترین زمان ممکن ارائه دهند ، گفت: “نه یک سال ، بلکه چهار ماه کار نرم افزاری و سخت افزاری و آماده سازی مرکز تماس و نوآوری صبا.

مدیر عامل سازمان خدمات بازنشستگی ملی گفت: “تمام جوایز در هر پروژه به منظور توجه به تعهدات مازاد پروژه توسط طراحان است.” البته در قرارداد سه قول داده شده بود ، اما به صورت لفظی به پنج تغییر داده شد.

افتخاری گفت: “ما می خواهیم قدرت خرید بازنشستگان خود را افزایش دهیم.” اگر این اتفاق بیفتد ، بركات در فعالیت ها و خدمات م participatingسسات و م institutionsسسات مشاركت كننده افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه حقوق بازنشستگی کشوری یکی از موسساتی است که بیشترین تسهیلات را ارائه می دهد ، گفت: وام های مورد نیاز از 7 میلیون به 10 میلیون افزایش یافته است و علاوه بر افزایش اندازه ، 20 میلیون وام ساتمان نیز امکان پذیر است. مرحله دوم بزودی اعلام می شود و ادامه خواهد داشت.

براساس گزارشی از اداره امور عمومی اداره روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری ، نماینده فروشگاه رفاه نیز در این مراسم گفت که “انواع برنامه های خدمات اجتماعی در فروشگاه در حال اجرا است”. طرح کمک همچنین یک طرح رفاهی برای بازنشستگان کشور است.

وی گفت: یکی از برنامه های فروشگاه رفاه ساخت یک فروشگاه کوچک آماده خدمت رسانی به بازنشستگان و فرزندان آنها و استفاده از توانایی های عزیزانشان است.

در مرحله اول قرعه کشی پروژه کمک ، که در ماه ژوئیه انجام شد ، پنج ماشین برلیانس به پنج بازنشسته اهدا شد. به دنبال این رویداد ، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری و نماینده شرکت پرشیا گلف قراردادی را برای ارائه خدمات گردشگری سلامت برای بازنشستگان کشوری امضا و اجرا کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا