اجتماع

تشریح فعالیت اصناف و ادارات در تهران پس از تغییر وضع به «زرد»

فرمانده عملیات کرونا در منطقه کلانشهر تهران وضعیت اپیدمی کرونا را در تهران با زرد توصیف کرد و گفت: “در این شرایط ممکن است دو سوم کارمندان دولتی و غیر دولتی در محل کار خود باشند.”

به گزارش گزارشگر یک ، دکتر علیرضا زالی با رعایت پروتکل های بهداشتی از شهروندان تهرانی برای همکاری در کاهش بار بیماری همه گیر تشکر کرد و گفت: “برای اولین بار در هفته های اخیر ، وضعیت ویروس کرونا در تهران زرد شده است.”

وی نسبت به وضعیت ناپایدار ، متفاوت و آسیب پذیر تهران هشدار و تأکید کرد. با تنها 150 بیمار که هم اکنون در کرونا بستری هستند ، اوضاع تهران بار دیگر نارنجی خواهد شد.

فرمانده عملیات کرونا در کلان شهر تهران گفت: “لازم به ذکر است که این شرایط ناپایدار است ، حتی اگر شرایط مناسبی در تهران حاصل شده باشد.”

زالی وضعیت ویروس کرونا را در تهران با زرد توصیف می کند و می گوید: “در این شرایط ، بیشترین تعداد بخشهای دولتی و خصوصی می توانند با دو سوم نیروها و یک سوم باقی مانده به نوبت بروند.”

وی همچنین از حضور پرسنل اورژانس ، امداد و خدمات گفت. با توجه به نیاز فوری به ادامه خدمت ، این واحد طبیعتاً باید به صورت 100 درصد با رنگ زرد به خدمات خود ادامه دهد.

فرمانده عملیات کرونا در کلانشهر تهران همچنین در مورد مشاغل سطح 2 و 3 صحبت کرد که در این شرایط مشمول هیچ محدودیتی برای مشاغل گروهی نخواهید شد.

زالی ادامه داد و روند عمل سطح 4 را در شرایط تاج زرد توضیح داد. این وظایف عمدتاً شامل شهربازی ، باغ وحش ، پارک و باغ و سالن های ورزشی پرتحرک است و همچنین می توانید طبق روال بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهید. .

بر اساس تبلیغات دانشکده پزشکی شهید بهشتی ، زالی خاطرنشان کرد که محدودیت و رنگ شهر بر اساس تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در یک بخش بالینی مشخص شده است. در شرایط فعلی ، اگر بیش از 4 نفر در هر 100000 نفر وجود داشته باشد ، کسانی که در یک م medicalسسه پزشکی با آزمایش های تاج مثبت یا علائم بالینی پذیرفته می شوند ، زرد محسوب می شوند و با رسیدن به 6 ، شیوع بیماری نارنجی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا