اقتصادی

تصمیم جدید برای بازپرداخت بدهی‌های سرخابی‌ها

مدیران دفتر شرکت‌ها و بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: قرار است حداکثر 20 درصد وجوهی از پذیرش‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بازپرداخت بدهی‌های دو باشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

حسین امیررحیمی در گفت و گو با گزارشگر یک، از ارسال یک حسابرسی باشگاه استقلال در روز گذشته خبر داد و افزود: با توجه به اینکه روز گذشته سازمان حسابرسی به بورس ارسال شده است، باشگاه استقلال آماده بازگشایی است و درمورد زمان بازگشایی سازمان فرابورس تصمیم گیری شده است. خواهد گرفت. ممکن است این اتفاق در هفته جاری رخ دهد.

وی درمورد باشگاه پرسپولیس نیز توضیح داد: تغییر صورت مالی پرسپولیس با یک مشکل رو به رو بود که حل شد و اکنون این صورت مالی در اختیار سازمان حسابرسی قرار می گیرد که اگر این سازمان تا ۱۰ روز دیگر نماد باشگاه را بازگشایی می کند.

سرپرست دفتر شرکت‌ها و بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی درمورد مشکل توضیح داد: مشکل عدم قبول درامدهای اسپانسری باشگاه پرسپولیس یا همان عدم شناسایی کامل درامدهای باشگاه بوده است. اگر این درامدها ثبت نمی شود باشگاه زیان ده نشان میداد که باشگاه سال گذشته سود. با جه ه ه ه ا ه ای اجام ی ق ال ح ا ا ا ا ا ا ا ا اد رام رام ه ه ک ک ک ک ک ه ای ههای ههای.

۳۵ درصد وجوه پذیره نویسی تنها بازارگردانی و پرداختی

امیررحیمی در ادامه با اشاره به تشکیل کارگروهی برای نظارت بر نحوه هزینه منابع حاصل از پذیرش نویسی گفت: این کارگروه تشکیل شده و اعضای آن رئیس هیئت مدیره، معاون وزیر ورزش و جوانان مدیران هر باشگاه هستند. در واقع یک کارگروه جدا برای پرسپولیس و یک کارگروه نیز برای استقلال تشکیل شده است. برای هرکدام از باشگاه ها نیز یک جلسه تشکیل می شود و در این جلسه 10 درصد برای بازارگردانی و حداکثر 5 درصد برای بازپرداخت بدهی های دو باشگاه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: به عبارت دیگر کلا ۳۵ درصد از منابع به دست آمده از دریافت د نویسی طرا بازارگره دار درمورد باقی مانده منابع نیز باید کمیته سرمایه گذاری طرح های سرمایه گذاری می کند سرمایه درمورد باقی است

بر اساس این گزارش، فرآیند پذیرش نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در 28 اسفندماه سال گذشته به پایان رسید که باعث شد 35 میلیارد و 500 میلیون تومان باشگاه پرسپولیس و 359 میلیارد تومان نیز به باشگاه استقلال برسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا