بین الملل

تعطیلی ادارات مرکزی و موسسات دولتی به دستور رئیس‌جمهوری تونس

رئیس جمهور تونس امروز دوشنبه دستور تعطیلی دفاتر اداره مرکزی ، گروه های منافع خارجی ، گروه های محلی و سازمان های دولتی در تونس را صادر کرد.

به گزارش گزارشگر یک ، در سال 2018 رئیس جمهور تونس قیس سعید با استناد به وب سایت Russia Today ، فرمانی را صادر کرد که فعالیت دولت مرکزی ، منافع خارجی خارجی ، سازمان های داخلی داخلی و سازمان های دولتی دولتی را از سه شنبه به مدت دو روز متوقف کند این تعطیلی توسط فرمان ریاست جمهوری.

طبق بیانیه رئیس جمهور ، دستور ریاست جمهوری به وزیر مربوطه یا رئیس گروه محلی اجازه می دهد تا چندین نیروی کمکی را مستقیم و از راه دور مستقر کند. علاوه بر این ، ساختارهای اداری ارائه دهنده خدمات اداری آنلاین ممکن است به کار خود ادامه دهند و رئیس هر ساختار اداری ممکن است مجوز فعالیت در برخی دیگر از خدمات اداری یا انجام برخی اقدامات دورکاری ، به ویژه از طریق ارتباطات الکترونیکی را صادر کند.

رئیس جمهوری تونس گفت: “این تصمیم ، مطابق با دستور ویژه ای ، نیروهای امنیتی داخلی و نیروهای مسلح ، دستیاران و کارمندان م institutionsسسات بهداشتی ، فرزندان آموزش و پرورش و کارمندان وزارت تحصیلات عالی را شامل نمی شود.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا