اجتماع

تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و غیرحضوری شدن مدارس تهران و ۴ شهرستان دیگر طی سه روز آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی مهدهای کودک و مهدکودک ها و تعطیلی مدارس تا سه روز آینده خبر داد.

به گزارش گزارشگر یک، عابد ملکی در پایان جلسه عصر امروز دوشنبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در تشریح مصوبات این جلسه گفت: و این پنج شنبه اجرایی می شود.

وی افزود: بنابراین کنترل دقیق خودروهای فاقد معاینه فنی را تقویت می کنیم، تردد خودروهای سنگین و سبک در شب را ممنوع و کلیه فعالیت های ساختمانی را که آلودگی هوا را تشدید می کند ممنوع می کنیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه این جلسه باید کنترل شود اتوبوس ها و مینی بوس ها در پایانه مسافربری توقف نکنند و از سوزاندن زباله ها و برگ های ریخته شده جلوگیری شود.

ملکی افزود: ساخت پایگاه های سیار فوریت های پزشکی در مناطق آلوده و شلوغ این روزها با هدف کاهش زمان دسترسی به پایگاه ها صورت می گیرد. مهدکودک ها و مهدکودک ها تا 3 روز آینده تعطیل و مدارس در تمامی مقاطع در شهرهای تهران، ری، پاکدشت، پیشوا و ورامین غایب هستند. این روزها در دانشگاه ها نیز کلاس برگزار می شود.

معاون عمرانی استاندار تهران ادامه می دهد: طی سه روز آینده واحدهای صنعتی، کارخانجات و مراکز موثر در تشدید آلودگی هوا به طور موقت تعطیل و ورود سوخت مایع به نیروگاه ها و صنایع نزدیک به کلانشهر ممنوع می شود. منطقه اعمال می شود.

وی همچنین درباره برگزاری نمایشگاهی در تهران صحبت کرد. برای میزبانی نمایشگاه هماهنگی لازم با شهرداری و پلیس راهور الزامی است. البته نمایشگاه های مطرح باید به آپتاپ منتقل شوند و نمایشگاه های تخصصی با مخاطب کم نیز ساعت کاری خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا