اجتماع

تعهدات «بیمه حوادث دانش آموزی» از جبران غرامت حادثه تا درمان کرونا + جدول تعهدات

وزارت آموزش و پرورش هر ساله هنگام ثبت نام در مدرسه ، کلیه دانش آموزان دارای بیمه حوادث را دریافت می کند. اعتبار 12 ماه از سال است و تعهد با حضور یا عدم آموزش تعیین نمی شود. اما ، به عنوان دانش آموز و والدین ، ​​از جزئیات و تعهدات این بیمه آگاهی دارید؟

به گزارش گزارشگر یک حق بیمه حوادث دانش آموز برای سال تحصیلی جاری 5940 تومان است ، همان تعهدات تعریف شده در این بیمه نامه ، جبران خسارت حوادثی مانند سیل ، صاعقه ، زلزله و غیره پیش بینی می شود بیش از سهم بیمه پایه باشد.

بر اساس این بیمه نامه ، دانش آموزان در برابر انواع حوادث ، شبانه روز ، چه در مدرسه و چه در خارج از مدرسه بیمه می شوند. در پیمایش مسئولیت مدنی ، این بیمه از نظر مقامات ذی صلاح جبران خسارت فوت در صورت تصادف را به عنوان مقدار کل غرامت معلولیت در صورت از کارافتادگی در نظر می گیرد.

گودرز کریمی فر در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی در پاسخ به این س ofال که آیا در سال تحصیلی گذشته که مدرسه تعطیل بود از بیمه حوادث دانش آموزان استفاده شده است؟ فرمود: بله ، مورد استفاده قرار گرفت. بیمه حوادث دانشجویی دانشجو را در برابر همه حوادث از جمله همان تاج و حوادث دیگر در طول روز تحت پوشش قرار می دهد.

“قبلاً ممکن است در مدرسه تصادف رخ داده باشد ، اما اکنون ممکن است یک دانش آموز در خیابان ، خانه ، جاده یا جاهای دیگر تصادف کند که در این صورت کل خسارت توسط بیمه پوشش داده می شود. شرکت”. در واقع ، ما می خواهیم برای همه دانش آموزان آرامش و خوشبختی ایجاد کنیم. دانش آموزان ممکن است به سمعک ، صندلی چرخدار و خدمات بستری نیاز داشته باشند.

مدیر اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس ملاک استفاده از بیمه حوادث نیست ، گفت: معالجه غرامت معالجه تصادف و هزینه است.

کریمی فر گفت دانشجویان برای استفاده از این بیمه اطلاعات ندارند. “ما شاخص ها را تعریف کردیم ، آنها را به استان اعلام کردیم و گفتیم که خسارت خواهیم پرداخت.” ما اطلاعات را از طرق مختلف ارائه داده ایم. من موافقم که ما حضور فیزیکی دانشجویی نداریم ، اما در نهایت از تمام توانایی های خود استفاده کرده و آنها را آگاه کردیم.

وی همچنین جدول تعهدات بیمه حوادث دانشجویی را به شرح زیر ارائه داد:

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا