استان ها

تعیین جریمه توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ لطمه زیادی به شهرسازی وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از یزد؛ محمد صالح جوکار، در مورد اظهار نظر امام جمعه موقت تهران مبنی بر اینکه پول حاصل از کمیسیون ماده 100 کثیفی است و دولت، مجلس و قوه قضاییه باید با سرعت و قاطعیت ماده 100 قانون شهرداری‌ها را اصلاح کنند، گفت: ماده 100 مبلمان شهری را. ه ه ه آکه خ فای که زه خ اخان آن اجام

وی ادامه داد: اخذ این جرایم به غیر از این که حقوق مردم را پایمال می‌کند، شهروندانی را برای شهر صرف می‌کند، به این معنی نیست که از طریق صدور پروانه‌ها و مجوزهای لازم تأمین شود.

جوکار افزود: افراد برای فرار از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه و عوارض به شهرداری ترغیب می‌شوند که بعداً تخلف می‌کنند و جریمه آن را بررسی می‌کند که این اقدام باعث تضییع حقوق هر دو طرف خواهد شد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون طرح اصلاح قانون مصوب 100 در کمیسیون عمران در حال بررسی است و ما هم در این خصوص بحث فرعی هستیم، در حالی که در اینجا بیشتر سلبی از ایجابی است و جنبه سخت‌افزاری آن افزایش یافته است که فرد به دلیل دلیل باشد. نیم متر تخریب با تخریب ساختمان منجر به مشکلاتی می شود که عدیده های را به همراه خواهد داشت.

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در این بخش نیازمند پیشنهاد راهکاری است که ماده 100 تختی برای انجام تصمیم‌گیری‌ها و شهرسازی، معماری و مبلمان شهری را به هم نریزد.

48

دکمه بازگشت به بالا