استان ها

تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در استان قزوین

گزارشگر یک / خازبین معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: ادارات و بانک های استانی روز یکشنبه 4 تیرماه از ساعت 6:30 تا 13:30 برای صرفه جویی در مصرف آب و برق کار می کنند.

علی فرخزاد در جلسه پیشگیری از بحران ، هماهنگی و فرماندهی عملیاتی در استان قزوین گفت:

وی در مورد تغییر ساعت اداری گفت که شنود تلفنی روز یکشنبه 4 جولای از ساعت 6:30 تا 13:30 برای صرفه جویی در مصرف آب و برق فعال خواهد بود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: دستگاه های تولیدکننده مصرف باید از طریق ژنراتورها تغذیه شوند و در شهر قزوین نیز مدیریت بحران باید دائماً به دفاتر مراجعه کند تا هزینه های اداری و تجاری را کنترل کند.

به گفته دفتر روابط عمومی فرماندار خاز بین ، وی گفت: “علاوه بر این ، مشتریان پرمصرف توسط اداره برق شناسایی و نظارت می شوند و دستگاه ها و ادارات دولتی با مصرف بالا توسط مدیریت بحران استان نظارت می شود.”

فرخزاد با اشاره به قطع برق استان گفت: “اگر به مردم برنامه خاموشی داده شود ، عواقب مشکلات در این زمینه کمتر خواهد بود. اما اگر خودمان قطعی برق داشته باشیم ، عواقب بدی خواهد داشت.”

وی با اشاره به آمار 19 و نیم درصدی مشترکان برق خانگی افزود: “روند خاموشی و انتقال مجدد برق تا 6 آگوست ادامه خواهد داشت.” پس انداز کنید. “

ستوان فرماندار قزوین تصریح کرد که در حال حاضر در شهرهای دیگر استان مشکل آب وجود ندارد. در این شهرها مشکلی وجود ندارد ، اما باید اقدامات لازم برای بحث در مورد حفاظت و پیشگیری انجام شود. در زمینه ترافیک ، خاموشی باعث ایجاد ترافیک در پشت شهرها و چراغ قرمز می شود ، بنابراین شما باید از حضور افسران پلیس در مناطق شلوغ استفاده کنید.

در پایان فرخزاد گفت: برای تسهیل کار و جلوگیری از انواع بحران ها ، هر شهر باید یک مدیر انرژی برای مدیریت برق و آب داشته باشد. همچنین شناسایی واحدهای محلی با مولد های مازاد ضروری است تا این ژنراتورها بتوانند برای استفاده در شرایط بحرانی در اختیار بخشهای آب و برق قرار گیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا