فرهنگی

تلاش رادیو تهران برای جبران فقدان نماز جمعه در هنگام تاج گذاری



مدیر شبکه رادیویی تهران گفت: “رادیو تهران آمادگی کامل دارد تا با حضور ائمه جمعه نماز جمعه در استودیو در رادیو تهران یا با حضور دفتر پیام رسانها سخنرانی مشابه نماز جمعه برگزار کند.”

به گزارش گزارشگر یک ، که با استناد به روابط عمومی و رادیو و تلویزیون ، حمیدرضا صحراورد گفت: “با توجه به وجود کورو ویروس در کشور و دستور بالاترین مقام معظم رهبری مبنی بر عدم برگزاری جلسات مذهبی ، نماز جمعه مدت زیادی است که در کشور برگزار نشده است.”

مدیر رادیو تهران افزود: خطبه های نماز جمعه بسیاری از مهمترین سیاست های کشور را برای مردم توضیح می دهد. خطبه اول نماز جمعه که عبادت است راهی برای مردم است و خطبه دوم در نماز جمعه که به موضوعات فعلی کشور و جهان اختصاص دارد ، جهت گیری نظام اسلامی و جهت گیری دولت و مجلس مشورتی اسلامی را تعیین می کند.

وی خاطرنشان کرد: “رادیو تهران تنها رسانه ای است که خطبه نماز جمعه تهران را مستقیماً در حضور” برنامه رادیو و تلویزیون رسانه ای پخش می کند. هفته گذشته برنامه “در حوزه حضور” برنامه با حضور آیت الله سید احمد خاتمی برگزار شد. موقت جمعه دریانورد از تهران ، و ما از سخنان وی بهره مند شدیم. در برنامه روز جمعه 12 فروردین ماه ، آیت الله امامی کاشانی به برنامه دعوت شده است.

صحراورد تصریح کرد: با توجه به ظرفیت بالقوه رسانه ملی ، شبکه رادیوی تهران آمادگی کامل دارد هر هفته مانند گذشته با حضور نماز جمعه در استودیوی پخش رادیو تهران یا با حضور آقای از یک طرف سخنرانی شبیه به نماز جمعه برگزار کند. زمینه پخش جدیدترین نظرات از نماز جمعه تریبون باید تهیه شود و از طرف دیگر مرخصی به هیچ وجه جبران نمی شود و رادیو نیز آماده همکاری با تصمیمات شورای سیاستگذاری ائمه است.
انتهای پیام


انتشارات سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا