اجتماع

تمدید تاریخ اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال

نماینده شرکت بیمه خدمات درمانی گفت: “به دلیل شیوع ویروس کرونا ، تسهیلات ویژه ای برای تمدید دفترچه فقط برای بیمه شدگان بیمه درمانی آماده کرده ایم و مدت اعتبار دفترچه سازمان بیمه سلامت تا پایان سال تمدید شده است.”

به گزارش گزارشگر یک و وبدا ، محمد مهدی ناصحی درباره تمدید جزوه بیمه درمانی افزود. در صورت وجود کارت سفید در دفترچه ، نیازی نیست که شخصاً به دفتر پیشخوان مراجعه کنید.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت افزود: کلیه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با بیش از 40 میلیون نفر ، به جز افراد ثبت نام شده در صندوق بیمه سلامت ایران ، برای تمدید بروشور بیمه درمانی خود و کلیه بیمارستان ها ، پزشکان ، داروخانه ها نیازی به حضور ندارند. و آزمایشگاه ها ممکن است بروشور بیمه داشته باشند. سلامتی را بپذیرید. بنابراین مراجعه به تاریخ انقضا دفترچه بیمه سلامت برای افرادی که از اوایل سال 1399 منقضی شده اند ضروری نیست.

وی گفت: افراد بیمه شده از نمایندگی های بیمه سلامت می توانند برای اطلاع از تاریخ موثر بروشور بیمه درمانی خود با شماره 1666 * تماس بگیرند.

آقای ناصحی به بیمه رایگان و بدون ارزیابی گسترده نیز اشاره کرد. با تصویب اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا ، هرکسی که دفترچه بیمه درمانی نداشته باشد یا دفترچه بیمه داشته باشد و از دیروز منقضی شده باشد ، می تواند با مراجعه به پیشخوان با مراجعه به این مرکز ، درخواست خود را ارائه دهد. بیمه درمانی رایگان دریافت کنید. بروشورهای بیمه سلامت عمومی فقط برای بخش دولتی معتبر هستند. هرکسی که به هر دلیلی بخواهد به بخش خصوصی برود باید برای ارزیابی گسترده در پیشخوان اقدام کند. علاوه بر این ، صفحه اصلی آژانس بیمه خدمات درمانی و بخش معرفی به بیمه شدگان اجازه می دهد تا برای طیف گسترده ای از درخواست های ارزیابی ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا