اقتصادی

تنظیم بازار با هدف تحقق وعده دولت سیزدهم

عسگری در این نشست با اشاره به ضرورت توسعه هلدینگ سیمان تامین، افزود: تعریف پروژه هایی که بهره وری و کارایی را افزایش می دهند شامل تعریف پروژه های توسعه و تعریف پروژه های خلاقانه می شود.

او اضافه کرد: 32 درصد از سهم بازار سیمان کشور در اختیار هلدینگ سیمان تامین است. برای دستیابی به این هدف، ویژن داکیومنت 1412 توسط هالینگ سیمان تامین طراحی شد. در این سند اهداف و ماموریت سیمان تامین برای یک دوره 4 ساله مشخص شده است.

عسگری مهمترین اقدام هلدینگ سیمان تامین را این موضوع عنوان می کند: یکی از مهمترین دستاوردها تحقق وعده های دولت سیزدهم، عرضه محصولات مناسب به بورس کالا و تنظیم بازار برای شناسایی زمان بندی بهینه عرضه و تقاضا است.

او اضافه کرد: تشکیل ستاد برنامه گروه شرکت های سیمان برای تجمیع پروژه ها و اصلاح فرآیند تصمیم گیری، راه اندازی بازار گواهی سپرده و بازدید مستمر از پروژه ها و کارخانجات از دیگر اقدامات مثبت و مهم هلدینگ سیمان است.

علی رستمی مدیرعامل شستا در این نشست با اشاره به جایگاه سیتا در بورس گفت: ارزش سهم سیمان باید به بازار منتقل شود. باید با برنامه ریزی صحیح و مشاوره مناسب در انجام ماموریت های 24 ساعته تلاش کرد.

وی افزود: سیتا باید سبد کاری بسازد و برای تولید سایر محصولات ساختمانی برنامه ریزی کند. هلدینگ های سیمان نباید یک محصول واحد با چنین ظرفیت عظیمی باشند.

مدیرعامل شستا در خصوص لزوم توسعه پروژه ها گفت: با توجه به رسالت شستا برای سرمایه گذاری و توسعه، انتظار داریم در این هلدینگ کارهای پیش بینی شده از جمله تشکیل تیم توسعه برای ایجاد پروژه های خلاقانه در مناطق حاشیه نشین انجام شود. بازارهای مالی و پولی را با توجه به این موضوع و جهت گیری تامین مالی در نظر بگیرید.

وی افزود: ما باید در ایجاد یک سیستم حاکمیت شرکتی در همه زمینه‌ها در داخل هلدینگ قوی باشیم. کمیته انتصاب خود را فعال کنید و در استفاده از قدرت خود در امور فداکاری و حرفه ای بسیار مراقب باشید.

gN6nGNRg6Acw

دکمه بازگشت به بالا