فرهنگی

تنها دغدغه پرویز پورحسینی چه بود؟

تهیه کننده «بیگانگان با من» آخرین سریالی است که ویزپور خوزه اینی فقید پیش دوربین رفت و توضیح داد که مهمترین نگرانی نویسنده فقید نگرانی از کسالت مادرش است. “این برای شما بسیار سودمند است.”

بهروز مفید درباره همکاری پرویز پورحسینی با خاطرات زنده در سریال “او برای من غریبه است” به گزارشگر یک توضیح داد: این مجموعه تلویزیونی سومین همکاری وی با وی بود. ما همچنین آقای را در فیلم های تلویزیونی “نزدیک” و “محکومین” نشان می دهیم. او با پورحسینی همکاری کرد و بخشی از این سریال را بازی کرد.

وی از شخصیت شخصی و شغلی پرویز پورحسینی نام برد. وی یکی از بازیگران پیشکسوت کشور بود که به دلیل فروتنی ، متانت و تعصب در کار روی صحنه ظاهر شد. این همیشه یک نقطه قوت برای ما بوده است. با او فضای پشت صحنه خوبی داشتیم و به دلیل نگرانی از فیلمنامه سعی کردیم کارها را به خوبی انجام دهیم. پیشگام بودن در بازیگری مربوط به سن بازیگر نبود بلکه به دلیل پیشگام بودن او بود.

مفید سریال “بیگانه با من است” آخرین حضور این بازیگر فقید در تلویزیون را توصیف کرد. در مرحله سریال “بیگانه با من است” که در ماه مه به پایان رسید ، مرحوم پورحسینی به تعویق افتاد. این مجموعه در واقع از دو مرحله تشکیل شده است که در مجموع 48 قسمت است. مرحله اول که تا ماه مه ادامه داشت ، 33 قسمت بود و مرحله دوم نیز 15 قسمت بود که در اوایل ماه نوامبر به پایان رسید. مرحله 1 تحت نظارت احمد امینی و مرحله 2 توسط آرش معیریان انجام می شود. این مجموعه در واقع سه دوره تاریخی را توصیف می کند ، یک دوره مربوط به 60 و 67-68 سال است ، دوره بعدی پس از 7 سال و آخرین دوره به طور همزمان. در مرحله اول و دوم دهه 60 ، دو قسمت زیر روایت می شود.

این تهیه کننده با یادآوری یکی از ویژگی های تحسین برانگیز مرحوم پورحسینی گفت: “نگرانی اصلی او نگرانی برای مادرش بود.” آنها از مادرش مراقبت می کردند ، او حوصله اش سر رفته بود و تنها نگرانی او کار او بود. این درسی برای نسل جوان ما بود که فردی با چنین شخصیتی باید مراقبت از مادرش را انجام دهد و این مهمترین نگرانی او بود.

مفید در پایان گفت: غیبت این هنرمند ضرر بزرگی برای فیلم ها و تلویزیون ما است. امیدوارم که آنها به رحمت حقیقت نزدیک باشند.

پرویز پورحسینی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون صبح امروز (جمعه) در سن 79 سالگی بر اثر بیماری عروق کرونا قلب درگذشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا