عمومی

تهدید جنگل‌های ارسباران توسط معادن اهر و ورزقان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمدرضا پورمحمدی امروز در حال بررسی مشکلات اهر است هریس وی گفت: توسعه استان به روشی نسبتاً متعادل انجام شد و در حالی که بیشتر این صنعت در غرب استان واقع شده است ، کشاورزی در شرق و شمال شرق استان نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی در شهر اهر ادامه داد هریس معادن مهمی وجود دارد که بدون در نظر گرفتن اصول بهره برداری نمی توانید از این نعمت الهی بهره مند شوید.

پورمحمدی گفت: معادن مهمی در این منطقه وجود دارد اما جنگل های ارسباران نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و باید اقدامات لازم برای حفاظت از این منبع طبیعی که در سطح جهانی در حال ثبت است انجام شود.

وی با تأکید بر لزوم ارتقا and و تسریع کار مربوط به معدن افزود: “مشاغل و فرصت های رفاهی که با توسعه معادن محلی ایجاد خواهد شد ، بازمانده ظرفیت است.”

استاندار آذربایجان شرقی افزود: “معدن کاران ، بهره برداران و حق رای دادن باید طبق برنامه زمان بندی شده ، به موقع تحقیق و پیگیری انجام دهند و مدیران در این بخش باید به سرعت به امور رسیدگی کنند.”

“طی دو هفته آینده ، جلسه ویژه ای در این جلسه برای هر یک از معادن مشکل ایجاد خواهد شد تا مشخص شود چه کسی کار خود را انجام داده است یا نه. پایه نتیجه این جلسات مشخص خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا