عمومی

تهران به چهارراه تبادل بیماری کرونا در کشور تبدیل شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، افزود: “متأسفانه وضعیت نامناسب تهران باعث شده است که این هفته بیماری در دامنه های شیب دار دو برابر شود.” برخی از چربی ها در شرایط بدی قرار دارند و بیماری ها بدون هیچ گونه ملاحظه ای در انتظار سهل انگاری ما هستند.

وی افزود: تجمع در جاهای دیگر مانند افزایش دوباره است و به صفر رساندن تجمع های غیرضروری در جامعه جامعه ای باهوش است ، بنابراین تأكید می شود كه هر نوع اجتماع باعث افزایش بیماری عروق كرونر قلب می شود.

معاون دبیر کل گفت: ما اکنون بیش از شش نفر را در انگلیس جریمه کرده ایم ، بنابراین شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب در حال کاهش است. حتی در فرانسه نیز تصمیم سختی در مورد ویروس کرونا گرفته شده است.

وی افزود: آنچه مهمتر از بیمارستان ها ، اقدامات درمانی و تشخیصی است ، جمع شدن افراد در نقاط مختلف است كه از اهمیت بیشتری نسبت به بیمارستان ها ، اقدامات درمانی و تشخیصی برخوردار است ، بنابراین شما باید به دقت بهداشت و مسافت را بسته به نحوه انتشار ویروس كرونا كنترل كنید.

وی افزود: “راهرو یکی از تاج های مشاهده شده کمتر است.”

حریرپچی گفت: در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی بیماری کرونا ویروس قلب به طور غیرقابل کنترل افزایش می یابد.

وی گفت: “کاهش مرگ و میر در بیمارستان ها نشان می دهد که کادر پزشکی عملکرد خوبی دارند ، اما افزایش مراجعه به بیمارستان ها نشان دهنده افزایش شیوع تاجگذاری و رسیدن به موج سوم تاج گذاری است.”

معاون وزیر بهداشت گفت: از آنجا که بیشتر دانشگاه ها و وزارتخانه ها در تهران مستقر هستند ، تهران از نظر سواد از نظر پایتخت بودن کشور اما از نظر انطباق با پروتکل های بهداشتی یکی از آسیب پذیرترین ها است.

میزان عفونت در آذربایجان شرقی بالاتر از متوسط ​​ملی است و زنجان نیز به دلیل بالا بودن میزان تجمع خود توانسته است میزان عفونت را کاهش دهد ، اما با لغو محرم حسینیه و تکایا ، میزان عفونت کاهش یافت.

وی افزود: درصد افرادی که بهداشت را کنترل نمی کنند می تواند شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب را افزایش دهد ، اما استفاده از بیش از 80٪ ماسک تأثیر قابل توجهی در بروز بیماری خواهد داشت.

دکتر حریرپی همچنین خبرهای خوبی در مورد میزان عفونت آنفلوآنزا و میزان بستری شدن در بیمارستان اعلام کرد و گفت جوانان نیازی به واکسیناسیون ندارند.

سعیدرضا مهرپور ، رئیس بیمارستان چای شریعت تهران ، در پیوند ویدیویی گفت: پس از تیراندازی که ما را در موج دوم ویروس کرونا شگفت زده کرد ، تعداد بیماران کاهش یافته است و به تدریج به 30 بیمار بستری رسیده است ، اما اکنون آمار دوباره در حال افزایش است. گفت در 15 روز گذشته ، میزان بروز تقریباً دو برابر شده است.

رئیس بیمارستان شریعت تی تهران: ما نگران افزایش بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب هستیم و به پرستاران و پزشکان هشدار دادیم که موج سوم در پایان ماه سپتامبر رخ خواهد داد.

وی افزود: “اگرچه تاخیر با افزایش مسافرت ها در اواخر سپتامبر بار دیگر افزایش یافته است ، اما کادر پزشکی بیمارستان در حال آماده سازی موج سوم تاج هستند.”

پیام طبرسی ، معاون آموزشی بیمارستان مسیج دانشوری در پیوند ویدئویی گفت: هفته گذشته تعداد بیماری های کرونا ویروس قلب و بستری شدن در بیمارستان افزایش یافته است و متأسفانه در حال نزدیک شدن به تاجگذاری تاج سوم هستیم.

وی گفت: این بیماری در اوایل ماه سپتامبر کاهش یافت ، اما تعداد مراجعه به دلیل عدم توجه به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در دو روز گذشته دو برابر یا سه برابر شده است.

دکتر طبرسی گفت: “با توجه به از سرگیری مدارس و دانشکده ها ، اگر مردم مشکلات بهداشتی را مشاهده نکنند ، موج سوم و موارد بیماری عروق کرونا ویروس قلب بیشتر می شود.”

دکمه بازگشت به بالا