اقتصادی

تهیه داشبوردهای مدیریتی با نرم‌افزارهای بومی در کشور امکان‌پذیر شد

گروهی از یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان نرم‌افزار بومی برای تهیه داشبوردهای مدیریتی را معرفی می‌کنند که به گفته آنها بر اساس داده‌هایی که در این داشبوردها وجود دارد، مدیران سازمان‌ها می‌توانند برای خود تصمیم‌گیری کنند.

محسن معماریان، هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با گزارشگر یک، با بیان اینکه این شرکت در سال ۸۲ تاسیس شده است، گفت: این شرکت دارای یک محانام دان است. این محصول در حوزه تولید دیتا است و در رده نرم افزارهای Business Intelligence قرار می‌گیرد.

استفاده از این نوع نرم افزارها را در بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی بزرگ و همچنین بانک ها و مراکز درمانی دانسته و می گوید: تصمیم گیری ها باید بر اساس داده ها و در این راستا باید همه چیز را در سازمان ها جمع آوری کند تا در قالب داشبوردها داده شود. مدیریتی، به مدیران ارشد ارائه می شود.

معماریان ادامه داد: مدیران بر اساس این داده‌ها توانستند بهترین تصمیم‌گیری‌ها را داشته باشند ادامه داد: چاکه ای یافز ایان آن فاه ی که د اه زاز زایه ا ساز ا ع ​​و و و ال ز ز ال ز از زای ز از.

وی تحلیل جامع داده‌ها را از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار نام برد و به یاد می‌آورد: اینها امکاناتی هستند که نرم‌افزارهای Business Intelligence ارائه می‌دهند و این نرم‌افزار بومی را ارائه می‌دهند که از سوی ما به جامعه معرفی شده نیز قادر خواهد بود این امکانات را به مدیران ارائه کند. بود.

هیئت مدیره هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان، یکی از کاربردهای جدید این نرم افزار را پیش بینی ها و تحلیل مدل های پیش بینی دانسته ها و تحلیل ها: برای این منظور در این نرم افزار بومی از هوش مصنوعی استفاده شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این حوزه محصولات خارجی زیادی به بازار عرضه می شود، گفت: ما در رقابت با نرم افزارهای خارجی هستیم، در حالی که بسیاری از این نرم افزارها به مشتریان ایرانی فروخته نمی شوند. بعلاوه بر آن از داده‌ها در نرم‌افزارها، از این که این نرم‌افزار بسیار قابل استفاده باشد و از محصولات دانش‌بنیان داخلی برای ارتقای امنیت داده‌ها استفاده شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا