اقتصادی

توزیع قند ، برنج و توزیع بازار با تنظیم بازار در روز شنبه + قیمت

مدیرعامل شرکت توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع شکر ، برنج و روغنهای تنظیم شده در بازار در فروشگاههای زنجیره ای ، برخی اصناف ، بازارهای میوه و تره بار و تعاونی های محلی از روز شنبه 20 فروردین خبر داد.

حجت براتعلی در مصاحبه با گزارشگر یک اظهار داشت: وقتی تقاضای بازار در برخی مواقع از سال بویژه در ماه رمضان افزایش یابد ، کارگروه تنظیم بازار برای تهیه کالاهای اساسی برنامه ویژه ای دارد. سه مورد از این اقلام ویژه ماه مبارک رمضان از جمله برنج ، روغن ، شکر ، مرغ ، گوشت منجمد و خرما توسط شرکت بازرگانی ملی ایران پوشش داده شده است.

وی اضافه کرد: برنج ، روغن و شکر در همه شبکه های مصرفی استانها با 50 هزار تن و در کل 150 هزار تن موجود است و تا 20 آوریل این محصول در کلیه شبکه های مصرفی عرضه و توزیع می شود.

یک مقام تجاری دولتی ایران اضافه کرد: قیمت نفت که در مقادیر مختلف توزیع می شود ، همان قیمت های مصوب موجود در وب سایت آژانس است و برای مصرف کنندگان قابل مشاهده است. بعلاوه ، کیفیت برنج هندی در گردش تا 8000 تومان در هر کیلوگرم است. البته ممکن است کمتر فراهم شود. قیمت شکر توزیع شده در بسته 1 کیلویی با برچسب تنظیم بازار 5900 تومان است.

مدیرکل توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: شبکه توزیع این کالاها همچنین یک فروشگاه زنجیره ای ، برخی اصناف ، بازارهای میوه و تره بار و تعاونی های ملی محلی است.

وی گفت: در صورت نیاز می توان به شبکه مصرف کننده وسایل مورد نیاز ارائه داد. وی افزود: از اول مارس تاکنون برنامه های ویژه ای برای پایان سال در شبکه مصرف کننده اجرا شده است و 150 هزار تن در ماه رمضان در دست اقدام است. طرح قدیمی اضافه شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا