استان ها

توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده و محروم لرستان

گزارشگر یک/لرستان مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده و محروم استان توسط بانک رفاه کارگران خبر داد.

بهروز بالاوندی امروز ۲۷ اسفندماه در مراسم  توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به هم وطنان سیل زده و محروم لرستان، اظهار کرد: این بسته کمک‌های معیشتی شامل برنج، روغن، قند، ماکارونی و چای به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان و محرومان استان توزیع شد.

وی افزود:بسته‌های معیشتی با محوریت مناطق سیل زده ومحروم سال ۹۸در استان لرستان در شهرستان‌های پلدختر، چگنی، هفت چشمه و نورآباد بین اقشار آسیب دیده از سیل و محروم این مناطق توزیع شد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان کمک به محرومان در قالب بسته‌های معیشتی را یکی از اقدامات اساسی بانک رفاه کارگران  دانست و با بیان اینکه توسعه ساختار بانکداری اسلامی نقش موثری در کاهش مشکلات اقتصادی ایفا می‌کند، افزود: بانک رفاه کارگران عملکرد شایسته‌ای در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به نیازمندان جامعه داشته است.

بالاوندی گفت: این بانک به معنای واقعی در عرصه ترویج فرهنگ  نوع دوستی و اشاعه خدمات بانکداری اسلامی گام برداشته و تعامل ارزنده‌ای را با نهادهای حمایتی مانند سازمان بهزیستی وکمیته امداد از خود نشان داده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا