اجتماع

توصیه‌های ضدکرونایی برای مبتلایانِ سرطان

بیماران سرطانی با انواع داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی تحت درمان قرار می گیرند ، بنابراین در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری کرونا ویروس قلب هستند ، بنابراین توصیه های بهداشتی باید بسیار جدی گرفته شود.

به گزارش گزارشگر یک طبق گفته وزارت بهداشت ، افراد مبتلا به سرطان کرون باید توصیه های زیر را جدی بگیرند:

-معرض قرار گرفتن در معرض افراد ، به ویژه افراد دارای علائم مشکوک ، را به حداقل برسانید و دیگران را با هیچ عنوانی مانند دست دادن یا مالش لمس نکنید.

-به علائمی مانند تب ، سرفه ، تنگی نفس ، لرز ، بدن درد ، سردرد ، اسهال ، حالت تهوع ، استفراغ و آبریزش بینی توجه کنید. به دکتر علائم خود مراجعه کنید.

دستان خود را به مدت 20 ثانیه (ترجیحاً هر ساعت یکبار) با آب و صابون بشویید یا با یک ماده ضد عفونی کننده حاوی الکل پاک کنید.

توصیه می شود قبل از غذا خوردن ، پس از شستن ، بعد از عطسه یا سرفه ، و پس از لمس سطح آلوده مشکوک ، دستان خود را بشویید.

هنگام عطسه یا سرفه ، بینی و دهان خود را با یک دستمال یا قسمت داخلی آرنج خود بپوشانید.

از تماس با دهان ، بینی ، چشم و اطراف آنها خودداری کنید.

-حتما از همان لحظه خروج از خانه و بازگشت به خانه ماسک بزنید.

دستگاه هایی را که مرتباً لمس می کنید مانند کنترل از راه دور ، دستگیره درها ، تلفن های همراه ، لپ تاپ ها یا تبلت ها را مرتباً ضد عفونی کنید.

غذا را بخصوص گوشت و تخم مرغ کاملاً بپزید.

-با مصرف منظم میوه ها و سبزیجات شسته و شسته و ویتامین C طبیعی سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

پیام بهداشتی در مورد شرکت در شریان کرونا ویروس برای بیماران سرطانی

از پزشک خود بخواهید درمان تشخیصی را به تأخیر اندازد یا به حداقل برساند تا حدی که به درمان ، مراقبت و سلامتی آسیب نرساند.

-اگر نیاز به مراجعه به مرکز تشخیص و درمان دارید ، وقت خود را به حداقل برسانید و از فضای شلوغ انتظار خودداری کنید.

-اگر منتظر ویزیت در اتاق انتظار بیمارستان یا مطب هستید ، حداقل 1 متر از دیگران دور شوید.

-در هنگام مراجعه به محیط تشخیصی درمانی ، حتماً از ماسک مناسب ترجیحاً دستکش استفاده کنید و به دهان ، بینی و چشم خود دست نزنید.

-در حین کار ، کلیه کارکنان مرکز تشخیص و درمان سرطان باید ماسک و دستکش مناسب داشته باشند.

-از کارکنان در مورد سطوحی که با بیمار تماس می گیرند ، از جمله تختخواب های ضد عفونی و پرتودرمانی مرکز ، سskال کنید.

-در بخشهای شیمی درمانی سرپایی و بستری فقط بیماران بستری می شوند و کلیه تجهیزات قبل از ورود با بیمار حمل می شوند.

قبل از ورود بیمار به بخش شیمی درمانی ، داروهای شیمی درمانی (به جز پلاستیک محصور) در یک سبد مناسب قرار می گیرند و به پرستار بخش تحویل می شوند.

از اسلحه های یکبار مصرف هنگام معالجه بیمارانی که تحت پرتودرمانی هستند استفاده می شود.

قرارهای پرتودرمانی و شیمی درمانی را به دقت برای کاهش هزینه ها در مراکز درمانی هماهنگ کنید.

-برای کاهش مراجعه غیرضروری به م institutionsسسات پزشکی با پزشک خود صحبت کنید.

پیام سلامتی برای بیماران مبتلا به سرطان کرونا ویروس قلب

-هنگامی که برای درمان تشخیصی به بیمارستان ، کلینیک یا مطب مراجعه می کنید ، هنگام بازگشت به خانه ، پس از ورود ، تمام لباس های خود را در یک سبد لباسشویی یا ماشین لباسشویی قرار دهید ، بلافاصله حمام کنید و لباس های خود را تمیز کنید.

-در خانه مسئولیت مراقبت از بیماران سرطانی بر عهده شخص است. این فرد باید اصول بهداشت را بهتر از سایر اعضای خانواده رعایت کند و حداقل باید با محیط خارجی و سایر اعضای خانواده تماس داشته باشد.

-کسی که از یک بیمار سرطانی مراقبت می کند باید هنگام مراقبت از بیمار از ماسک استفاده کند و قبل و بعد از هر درمان دستهای او را ضد عفونی کند.

-تمام وسایل شخصی بیمار سرطانی (محصولات بهداشت شخصی ، ظروف غذا ، بالش ، ملحفه ، تشک و …) باید از سایر اعضای خانواده جدا شود و فقط مختص بیمار باشد.

-بیماران سرطانی باید در فضایی جدا از خود و سایر اعضای خانواده باشند ، حداقل 1 بار باید از این فضا خارج شود و تا آنجا كه ممكن است ، به غیر از مستاجر ، شخص دیگری نباید از صندلی بیمار بازدید كند. محل اقامت

با توجه به خطر بالای لخته شدن عروق در بیماران سرطانی تحت درمان ، محدود كردن بیمار به اتاق به معنای فعال نبودن آنها به هیچ وجه نیست و بیمار باید تحرك طبیعی داشته باشد.

مواجهه بیماران سرطانی با سایر اعضای خانواده را محدود کنید و فضای مشترک را به حداقل برسانید. اطمینان حاصل کنید که محل های مشترک (به عنوان مثال آشپزخانه ، حمام و غیره) از تهویه مناسبی برخوردار هستند (به عنوان مثال پنجره ها را باز نگه دارید).

انتقال سایر اعضای خانواده به اتاق بیمار را به حداقل برسانید.

-تمام سطوح (لوازم اتاق خواب و سرویس بهداشتی) را حداقل 2 بار در روز در تماس با بیمار ضد عفونی کنید. سطح را با یک دستمال مرطوب مرطوب با مواد ضد عفونی کننده ضد عفونی کنید.

دمای بیمار سرطانی را حداقل یک بار در روز با دماسنج اندازه گیری کنید و از آن یک تماس تلفنی بگیرید.

-از مراجعه به افرادی که علائم سرماخوردگی دارند ، حتی آبریزش بینی کمی یا عطسه مختصر ، از رفتن به محل اقامت بیمار خودداری کنید.

یک رژیم غذایی هفتگی متعادل برای بیمار برنامه ریزی کنید و تمام موارد بهداشتی ذکر شده ، به ویژه روش صحیح شستن دست ها را هنگام تهیه و پخت غذا رعایت کنید.

-همه تلاش خود را برای آرامش با بیمار انجام دهید و سعی کنید محیطی آرام و بدون استرس در خانه فراهم کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا