اقتصادی

توضیحات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره یک خبر

به نمایندگی از گزارشگر یک ، پس از انتشار نتایج مقاله ای با عنوان “بررسی وجود آمیب بیماری زا و بیماریزا در بطری های آب معدنی ، آب آشامیدنی و آبهای سطحی در شمال و شمال شرق ایران با استفاده از فرهنگ و تعیین توالی PCR” در سلامت پایگاه تحقیقاتی کشور شرکت مهندسی آب و فاضلاب توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش گزارشگر یک ، نتیجه این مقاله این است “پایگاه ملی نتایج تحقیقات بهداشت ملی” همچنین منتشر شد و مهدی زارعان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مدیر اجرایی اصلی بود.

پس از درج مقاله ای با عنوان “وجود انگل در منابع آب آشامیدنی کشور” ، موارد زیر برای رسیدگی به این مسئله و تخلیه صادر می شود:

1- پس از پیگیری مشخص شد موضوع ذکر شده در بالا فقط در مقاله ای از دانشگاه علوم پزشکی مشهد ذکر شده و مورد تأیید مقامات بهداشتی استان خراسان رضوی و دیگر استانهای شمالی و شمال شرقی نبوده است. به علاوه بر این ، مقاله به مشاهده عوامل انگلی فقط از منابع آب خام مانند ورود آب به سدها و رودخانه ها و عدم آب آشامیدنی از شبکه های توزیع شهری و روستایی اشاره می کند.

2- در نتیجه تایید مشکل از طریق تلفن ، رئیس بخش آب و فاضلاب مرکز بهداشت صنعتی محیط زیست وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت که مشکل تأیید نشده است و برای صحت به متخصص نیاز است. به بازرسی.

3- در صورت وجود آلودگی آب آشامیدنی مورد تأیید وزارتخانه بر اساس نگهداری و آزمایش روزانه انجام شده توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و شرکت آب و فاضلاب ، موضوع باید کتباً به شرکت آب گزارش شود. فاضلاب جهت پیگیری به اطلاع می رساند که هیچگونه ارتباط رسمی با شرکت آب و فاضلاب در رابطه با اخبار مذکور انجام نشده است.

4- با در نظر گرفتن توضیحات فوق ، با توجه به اهمیت قرار گرفتن کیفیت آب آشامیدنی در خط قرمز وزارت نیرو و کارخانه های آب و فاضلاب ، ضمن تکذیب اخبار گزارش شده ، منبع علمی معتبر “انتشار مجاز چنین داده ها “ما باید از این کار خودداری کنیم و قبل از هرگونه اخبار مربوط به بخش بهداشت عمومی ، با شرکت های مهندسی آب و فاضلاب کشور هماهنگی لازم را انجام دهیم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا