اجتماع

تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها هلال احمر

رئیس Jeokshinwolsa گفت که ساها فارم دو داروی جدید را تولید و تولید خواهد کرد.

به گزارش گزارشگر یک؛ دکتر کریم همتی درباره روند تولید دارو در جمعیت هلال احمر گفت: ساها افزود: چندین محصول گیاهی در لیست محصولات تحقیقاتی وجود دارد.

وی افزود: بدیهی است که تولید محصولات جدید زمان‌بر است و دلایل اصلی آن مطالعات پایداری و بهینه‌سازی فرمولاسیون، تهیه مواد اولیه برای ساخت سری‌های صنعتی از منابع تایید شده و فرآیند نسبتا طولانی اخذ مجوز از مواد غذایی است. اضافه. و اداره دارو.” اما امیدواریم این داروها به زودی وارد بازار شوند.

جئوک سینوولسا، رئیس داروسازی ساها گفت: «امروز، داروسازی ساها اولین شربت بره موم را با ترکیبی منحصر به فرد ساخت و مدارک لازم را برای تایید نهایی به سازمان غذا و دارو ارسال کرد. تولید انبوه به زودی با مجوز آغاز خواهد شد.

همتی ادامه داد: این محصول در بطری 120 میلی لیتری در مقیاس 10 میلی لیتری تهیه می شود. فرمولاسیون این محصول با عصاره طبیعی عسل و برخی گیاهان دارویی مناسب برای کودکان و بزرگسالان ساخته شده است. به عنوان کمکی در کووید-19 استفاده می شود زیرا دارای اثرات ضد التهابی و ضد حساسیت و همچنین تقویت سیستم ایمنی با ترکیبات آنتی اکسیدانی بالا برگرفته از طبیعت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر؛ او اضافه کرد: Roxyville دومین محصول ساها فارم است. این داروی ضددرد و ضدالتهاب بسیار قوی جدید اولین بار توسط شرکت داروسازی سها در ایران تولید و به بازار عرضه شده است. اثر ضد درد 10 برابر بیشتر از مسکن‌های مشابه و مسکن‌های کلاس است که می‌توان آن را بدون خطر وابستگی به مدت 7 روز درمان برای درد مزمن احشایی در بیماران بستری در بیمارستان با دو مکانیسم ضددردی مختلف تجویز کرد.

رئیس هلال احمر گفت: از دیگر کاربردهای بالینی و فواید این دارو، علامت‌گذاری مسیر درد و مکانیسم اثر آن، پیشرفت‌هایی دارد. اثر ضد درد بهتری بر درد بعد از عمل و همچنین درد همراه با التهاب ممکن است با استفاده از این دارو پوشش داده شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا