سلامت و دانش

تویوتا یاریس کراس با قدرت هیبریدی و حالت چهار چرخ محرک معرفی می شود

تویوتا یاریس 2021 از یک حالت متقاطع استفاده می کند تا فضای بیشتری را برای مسافران فراهم کند.

تویوتا در ماه مارس قصد داشت از نمایشگاه متقاطع جدید در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کند. با این حال ، هنگامی که این رویداد لغو شد ، شیوع ویروس تاج سازندگان خودرو را مجبور به تغییر زمان افشای اطلاعات کرد. این شرکت اعلام کرد که این ماشین برای هفته ها و ماه ها به تعویق می افتد. اما انتظار تمام شده و تویوتا آماده معرفی کراس اوور جدید یعنی یاریس است.

تویوتا یاریس کراس

کراس اوور جدید Yaris دارای یک چرخ محرک فوق العاده شارژ 2560 میلی متر بین چرخ های جلو و عقب است که طول کلی خودرو را از 240 میلی متر به 4180 میلی متر افزایش می دهد. همچنین 20 میلی متر پهن تر و 90 میلی متر بزرگتر از مدل قبلی خود است. با این حال ، این خودرو از Toyota C-HR کوچکتر است. ویژگی ها و طراحی این Mercometer یک اقدام هوشمندانه برای تویوتا برای جذب خریداران بیشتر به نمایشگاه است ، زیرا همه از نگاه کنجکاوی C-HR خوششان نمی آید. همچنین در مقایسه با یاریس اصلی ، کراس اوور بزرگتر است و فضای بیشتری برای سرنشینان وجود دارد.

تویوتا یاریس کراس

خریداران می توانند Yaris Cross را با چرخ 18 اینچی سفارش دهند و با رنگ جدیدی به نام برنج طلایی با تنه برقی به راحتی بارگیری و تخلیه آن را انجام دهند. پس از باز کردن صندوق عقب ، می توان ارتفاع را تنظیم کرد و بسته به تجهیزات ، می توان تنه را به دو قسمت تقسیم کرد. همچنین کمربند ایمنی وجود دارد که وسیله نقلیه را در هنگام رانندگی مانع از حرکت نمی کند. Yaris Cross همچنین از حالت رانندگی AWD (All-Wheel Drive) در کنار موتور بنزینی 1.5 سیلندر 3 سیلندر بنزینی پشتیبانی می کند و در شرایط بارانی یا برفی قدرت قابل توجهی را برای راننده فراهم می کند.

تویوتا یاریس کراس

کل بازده این خودرو 116 اسب بخار است ، زیاد نیست ، اما نمی توانید انتظار بیشتری از خودروی کراس اوور بین شهری داشته باشید. تویوتا همچنین ادعا كرد كه چرخ جلو فقط 120 گرم دی اکسید كربن در هر كیلومتر ساطع می كند.

motor1.com

2121

دکمه بازگشت به بالا