اقتصادی

تکرار رکوردهای مصرف برق در خوزستان با افزایش دما

گزارشگر یک / کوزستان سخنگوی صنعت برق در جنوب غربی ایالات متحده گفت: “با سابقه افزایش دما و تکرار مصرف برق ، تنها راه برای پایدار نگه داشتن شبکه ، همراهی شما است.”

کیومرث زمانی با اشاره به اقدامات انجام شده برای مدیریت منبع تغذیه در استان خوزستان از یکی دو ماه پیش ، گفت: در این مدت هیچ قطعی برق وجود ندارد.

به گزارش گزارشگر یک ، وی افزود: “با افزایش دما در پیش رو و ثبت مصرف مداوم مصرف برق ، تنها راه برای پایدار نگه داشتن شبکه برق ، همراهی مردم و مدیریت مصرف برق آنها است.

سخنگوی صنعت برق در جنوب غربی ایالات متحده گفت که همه راه حل ها با حداکثر ظرفیت خود برای مدیریت مصرف استفاده شده اند. ” ما همچنین ساعت کار دفتر را تا ساعت 12:30 در نظر گرفتیم و بعضی روزها دفتر کاملاً تعطیل بود.

زمانی افزود: تا صبح چهارشنبه (9 ژوئیه) ، 7،030 ارز رمزپایه در استان خوزستان جمع آوری شده بود که تا عصر چهارشنبه به 7،080 رسید.

وی گفت: “ما شبانه روز با پلیس امنیت و پلیس اقتصادی در حال کار هستیم تا هر کجا چنین فعالیتی انجام شود دستگاه ها را جمع آوری کنیم.”

سخنگوی صنعت برق در جنوب غربی آمریکا در این برنامه تلویزیونی افزود: “علاوه بر جریمه های بسیار سنگین ، جنبه های کلی جرم توسط مجرم نیز در نظر گرفته می شود.” اگر کسی چنین فعالیتی را گزارش کند ، تا 20 میلیون تومان پاداش دریافت خواهید کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا