فرهنگی

ثبت در حوزه علمیه خواهران، تا پایان اردیبهشت ماه

گزارشگر یک / قم رئیس حوزه های علمیه خواهران استان قم گفت: خواهران علاقه مند به تحصیل در حوزه های علمیه باید تا پایان اردیبهشت با مراجعه به سامانه پذیرش حوزه های علمیه ثبت نام کنند.

تولد امام حسن (ع) را تبریک می گویم و در یک نشست مطبوعاتی با رسانه ها ، راهبه های مسلمان حاج تولسرم و تهرانی تا پایان ماه مه از علاقه مندان به تحصیل در حوزه علمیه برخوردار هستند. برای درخواست ثبت نام ، به سیستم پذیرش حوزه علمیه مراجعه کنید
وی گفت: با گذراندن دوره عمومی حوزه علمیه می توان زنان را در زمینه های مختلف وظایف تعریف ، تخصصی و شغلی دانست. ثبت نام در فازهای 2 ، 3 و 4 همزمان انجام می شود و ثبت نام همانند سال قبل است. محدودیتی وجود دارد و هیچ نامی وجود ندارد.

وی با اشاره به مرکز آموزش استعدادهای درخشان حوزه گفت: حوزه علمیه خواهران افراد کمتر شناخته شده و تحصیل کرده را پرورش می دهد و در سال های اخیر تلاش شده افراد برجسته معرفی شوند.
مدیر حوزه علمیه خواهران کومسونگ اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه خواهران ما در زمینه های مختلف علمی ، فرهنگی ، پژوهشی و تبلیغاتی همیشه رسالت خود را انجام می دهند و برای حضور زنان در تبلیغات جدید و فضای مجازی کارهایی انجام شده است. به زودی تأثیر آن را مشاهده خواهید کرد.

وی در ادامه تعاملات خود با آژانس های تبلیغاتی در بحث های مربوط به مدیریت جلسه خانگی زنان ، به ارائه مطالب برای زنان علاقه مند ادامه داد و گفت این کار در حال انجام است. تا به امروز ، دوره های ویژه ای برای دانشجویان در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ، برنامه هایی که ما رویدادهای ویژه ای را برای کودکان ، جوانان و دانشجویان ، اعتیاد و طلاق ترتیب داده ایم.
او افزود. “به دلیل شرایط موجود ، دوره علمیه خواهران بصورت مجازی در حال انجام است و تاکنون 1100 فارغ التحصیل در مراکز آموزش مجازی در فازهای 2 و 3 فارغ التحصیل شده اند.”
رئیس حوزه علمیه خواهران استان قم گفت: آغاز رشته هنر و ادبیات اسلامی ، حضور دروس تحریریه حوزه های علمیه دختران و فعالیت طلاب خواهر در ترویج رسانه بیش از برنامه هایی است که پیش رو داریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا