اقتصادی

ثبت نام مسکن خبرنگاران و هنرمندان آغاز شد

نایب رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی درباره پیگیری های اخیر رهبری دو فرهنگی اسلامی و وزارت راه و شهرسازی در خصوص مسکن روزنامه نگاران توضیح داد.

به گزارش گزارشگر یک ، عباس مختادی نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اخیراً موضوع تأمین مسکن روزنامه نگاران را در قالب هشدار به وزیر راه ، شهرسازی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کردم. برای حل اختلاف بین دو وزارتخانه ، وزارت راه و شهرسازی بارها وضعیت آمادگی خود را اعلام کرده و مدعی شده است که حتی یک تفاهم نامه (MOU) تهیه کرده است ، اما وزارت فرهنگ هنوز اقدامات لازم را انجام نداده است.

“در این رابطه ، من نامه ای به وزیر رهبری جدید نوشتم و از وزیر سابق رهبری خواستم تا به دلیل عدم توجه به وی جبران خسارت کند و محوطه خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد. این یک رفتار ناعادلانه برای کره و وزارت راه است. فرهنگ باید با همکاری وزارت فرهنگ مراحل ثبت نام را آغاز کند ، اما متأسفانه راهنمایی وزیران سابق و فعلی به مسکن روزنامه نگاران توجهی نکرد.

اصفهان گفت: “وقتی شاهد بی دقتی و بی احتیاطی وزرای رهبری بودم ، وارد شدم و از دو مدیر پرسیدم: رئیس بخش مسکن وزارت راه و معاون بخش مدیریت و توسعه وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل. دستورالعمل تنظیم گزارش در این زمینه. بر اساس این گزارش ، اداره راه اراده قوی برای کمک به روزنامه نگاران و هنرمندان داشت و در رهبری ، تنها معاون وزیر توسعه کار را پیش می برد و ناشر و وزیر بعدی ، رئیس صندوق هنر ، کوشش لازم را نشان نداد.

مقتدایی در پایان گفت: “با توجه به این که سهل انگاری نباید به تاخیر بیفتد ، از معاون وزیر راه درخواست کردیم تا مسیر ثبت نامی که امروز اعلام شده را به ما اطلاع دهد.” هنرمندان باید فوراً ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا