اجتماع

جانباختن یک تن در پی تصادف در بزرگراه فداییان اسلام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن یک مرد در تصادف در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت وگو با گزارشگر یک ، اظهار کرد: شب گذشته اول اردیبهشت ماه ساعت 13:30 پانزدهمین سیستم آتش نشانی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه فداییان اسلام روبروی بزرگراه بعثت حادثه آفرید. . و سازمانهای خدماتی ایمنی شهر تهران را آگاه کردند بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

“من یک ماشین لیفان را دیدم که توسط یک پیرمرد 60 ساله در محل رانده شد و به دلایل نامعلومی در حین سفر به پشت کامیون برخورد کرد.” به نظر می رسد کامیون در صورت تصادف در کنار جاده متوقف شده است. شدت تصادف به حدی بود که ماشین لیفان تقریباً فروریخت.

مالکی گفت: “هنگام ورود نیروها ، راننده ای که به شدت زخمی شده بود در ماشین گیر کرده بود.” در پاسخ ، آتش نشانان عملیاتی را برای تأمین مکان و آزادی افراد آغاز کردند. پرسنل راه و اورژانس نیز در محل حضور داشتند.

وی ادامه داد: پس از مدتی آتش نشانان این مرد را از اتومبیل بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند. متأسفانه معلوم شد که راننده که تنها سرنشین خودرو بود به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به انتقال محل به مأموران پلیس راهور گفت: علت حادثه توسط پرسنل پلیس راهور بررسی خواهد شد. آتش نشانان ساعت 9:30 صبح محل حادثه را به مقصد پایگاه ترک کردند.

او افزود: “من از رانندگان محترم می خواهم هنگام مسافرت در ساعات آخر شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا