حوادث و رویداد

جانمایی برای احداث ۱۳۰ دکل خودایستای مدیریت بحران در تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در نظر دارد از طراحی یک سیستم ارتباطی مطمئن در تهران و ساخت 130 برج خودران در پایتخت خبر دهد.

رضا کرمی محمدی در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی با اشاره به اینکه طراحی سیستم ارتباطی قابل اعتماد تهران با همکاری شرکت ارتباطات مشترک این شهر برای ساخت 130 برج خود پشتیبانی انجام شده است ، تصریح کرد: تاکنون 10 برج خود پشتیبانی در پایگاه مدیریت بحران تهران نصب شده است. با اجرای 60 برج تا پایان امسال تعداد تجهیزات ثابت به 70 دستگاه می رسد.
وی افزود: نیاز به تأمین تجهیزات زیرساختی در مواقع اضطراری و قرارگیری وسایلی مانند برج های خاموش ارتباطی در نقاط مختلف شهر وجود دارد تا در صورت قطع برق و زلزله که خاموش می شود ، از یک سیستم قابل اعتماد استفاده شود. خاموش شدن برق او یک شبکه تلفنی داشت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران گفت: این سازمان به سازمانهای تخصصی مدیریت ریسک و سیستمهای ارتباطی جداگانه مستقر در زیرساختهای سازمان متکی است.
کرمی محمدی افزود: “برج های مخابراتی بدون قطعی که بخشی از زیرساخت های مخابراتی هستند ، ممکن است در مدارهای پرترافیک به طور تصادفی آسیب ببینند یا به طور قابل توجهی آسیب ببینند ، بنابراین لازم است پیش بینی و تأمین زیرساخت های کافی برای ارتباطات مدیریت بحران در حال انجام باشد.” این ارتباط مطمئن و امکان نظارت فوری بر تصادفات و حوادث را فراهم می کند ، اطلاعات و هشدارهای به موقع را به مردم و آژانس های تخصصی ارائه می دهد.

وی گفت: پایگاه مدیریت بحران مکان خوبی برای راه اندازی یک برج مخابراتی مستقل است. دیدار با لحظه بحران
ستاد پیشگیری و مدیریت بحران تهران 130 امتیاز را برای شروع اولیه ارتباطات پایدار در زمان بحران ، ایجاد شبکه شتاب سنج ، سیستم نظارت تصویری شهری ، سیستم هشدار زلزله و سیستم اطلاعاتی بین سازمان های عضو هماهنگی مدیریت اضافه کرد. . بحران های شورا مشخص شده است که 113 برج در پایگاه های مدیریت بحران محلی نصب می شود و مابقی در مکان های مناسب دیگر نصب می شوند ، بنابراین مدیریت بحران سرمایه یک شبکه مستقل از مخابرات امن و قابل اعتماد در مواقع بحرانی خواهد داشت. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا