اقتصادی

جایگزین‌شدن سیستم تماس دانش‌بنیان بومی در پروژه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات

با طراحی و اجرای بستر مرکز تماس ، گروهی از محققان یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران توانستند این سیستم عامل را با مدل خارجی مورد استفاده در ادارات جایگزین کنند. گروه

به گزارش گزارشگر یک “iWin” رویکرد یکی از شرکتهای دانش بنیان واقع در پارک فناوری دانشگاه تهران است و بر اساس این شعار ، ما قادر به اجرای “مرکز تماس” بر اساس نیاز به توسعه ارتباطات جامع هستیم. . این سیستم نه تنها به شما امکان مدیریت یک مرکز ارتباطی را می دهد ، بلکه خدمات میزبانی و پاسخگویی را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته ارائه می دهد. “شکایات و انتقادات” ، “ثبت TickTink و CRM” ، “برنامه ریزی وظایف” ، “ورود و بهبود اطلاعات” ، “تأیید اطلاعات” ، “ورود و بهبود اطلاعات” ، “اجرای کمپین” تکمیل و اصلاح نقص اطلاعات مشتری “،” پاسخ به همه پیام های متنی از جمله ایمیل و نظرات از ویژگی های این سیستم عامل است.

این محصول داخلی جایگزین مدلهای خارجی در پروژه 2020 شرکت مخابرات ایران شده است. سیستم غیرحضوری # 2020 * سیستمی برای دریافت اطلاعات کلیه خدمات تلفن بی سیم / بی سیم ، پیگیری اینترنت ارتباطی ADSL ، پرداخت شهریه ثابت بصورت آنلاین در صورت قطع شدن ، اعلام شماره تلفن همراه برای ارسال پیام کوتاه فاکتور و شرکت در جشنواره حامل ایران است.

فرامرز فیاضفر مدیر عامل شرکت دانش بنیان در گفت وگو با گزارشگر یک وی با اشاره به رشته تحصیلی این شرکت گفت: “شركت ها و سازمان ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان به سیستم مركز تماس احتیاج دارند و به این” IVR “نیز گفته می شود.

“در این راستا ، ما سیستمی را طراحی کرده ایم که تمام ماژول های ارتباطی مانند تلفن ، نمابر ، ایمیل و پیام کوتاه را در یک پنجره پوشش می دهد ، در حالی که به شما امکان اتصال این ماژول ها را می دهد. یعنی وقتی پیامکی به سازمان ارسال می شود ، پیام به سیستم تماس وارد می شود و این شخص می تواند بدون هزینه اضافی با آن سازمان ارتباط برقرار کند.

فیاضفر اشاره می کند که سیستم تماس طراحی شده هوشمند است: پاسخ به نیازهای ارتباطی سازمان فقط پاسخ نیست ، ایجاد ارتباط بین سازمان و هدف رسوب فناوری ضروری است.

سازمان دهندگان توضیح دادند ، “سازمان ها باید نیازهای مخاطبان خود را درک کنند و بررسی کنند که این الزامات نسبت به گذشته چگونه تغییر کرده است.” از آنجا که رقبای خارجی در این زمینه وجود داشتند و از این ابزارهای وارداتی به طور گسترده ای در داخل کشور استفاده می شود ، این امر به بهبود فرایندهای کار و ارتقا سیستم های ارتباطی کمک می کند.

وی به من یادآوری کرد که سیستمی که در این راستا طراحی کردیم می توانست جایگزین سیستم واردات مورد استفاده سازمان ها و شرکت ها شود. نمونه آن کاربرد این سیستم در پروژه 2020 شرکت مخابرات ملی است.

فیاضفر تأکید کرد: بانک مسکن ، بانک ملت ، پست تیپاکس و فرودگاه امام از جمله مراکزی هستند که سیستم ارتباطی این شرکت جایگزین مدل های ارزی می شود و خروج ارز را مدیریت می کند و محصولات منحصر به فرد دانشبونیان جایگزین مدل های خارجی می شود. .

فیاضفر با اشاره به پروژه 2020 شرکت مخابرات ایران گفت: “این پروژه دومین مرکز تماس ایران است و مربوط به پشتیبانی و فروش مخابرات ADSL ایران است.” بزرگترین مرکز تماس در ایالات متحده اولین شرکت ارتباط از راه دور است و پس از آن شرکت های مخابراتی قرار دارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا